حدیث روز
پیامبر اکرم (ص) فرمود: «اى على! ... مَثَل تو و امامان از نسل تو پس از من، همچون كشتى نوح است كه هر كس بر آن سوار شد، رهايى يافت و هر كه از آن باز ماند، غرق گشت و مَثَل شما، همچون اختران است كه هر گاه يكى ناپديد شود، ديگرى پيدا مى‌گردد تا به روز رستاخيز». كمال الدين: ص ٢٤١ ح ٦٥

شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ ساعت تعداد کل نوشته ها : 2951 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 1 تعداد دیدگاهها : 4×
پیام نوروزی امام جمعه بناب به مناسبت آغاز سال ۱۴۰۳
22 مارس 2024 - 12:04
شناسه : 17175
بازدید 37
0
همزمان با فرا رسیدن سال ۱۴۰۳، حجت الاسلام والمسلمین حاج شیخ مصطفی باقری بنابی امام جمعه بناب پیامی صادر کرد.
ارسال توسط :
پ
پ

به گزارش بناب پرس، در پیام نوروزی امام جمعه شهرستان بناب آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

یَا مُقَلِّبَ الْقُلُوبِ وَ الْأَبْصَارِ یَا مُدَبِّرَ اللَّیْلِ وَ النَّهَارِ یَا مُحَوِّلَ الْحَوْلِ وَ الْأَحْوَالِ حَوِّلْ حَالَنَا إِلَی أَحْسَنِ الْحَالِ

حلول سال شمسی را به پیشگاه مقدس آقا امام زمان ارواحنا فداه، رهبر عظیم الشأن انقلاب اسلامی، ملت شریف ایران اسلامی و مردم بزرگوار شهرستان بناب تبریک می‌گویم و از خدای متعال می‌خواهم که همه ما را در این سال جدید اهل سعادت، تقوا و خوشبختی قرار دهد.

امسال تقارن آغاز بهار طبیعت با بهار قرآن، ماه مبارک رمضان که فرصتی است برای خودسازی و با دعای ابوحمزه امام سجاد (ع) دل را تازه کنیم و بهاری در درون خودمان ایجاد کنیم که منشا سربلندی و سعادت دنیا و آخرت باشد.

سال ۱۴۰۲ در کنار تمام فتنه‌ انگیزی های دشمن در جنگ ترکیبی، حادثه تلخ کرمان و نسل کشی رژیم صهیونیستی در غزه و هجمه های رسانه ای با تمام امکانات و در قبال آن حضور پرصلابت ملت در صحنه های مختلف خصوصا انتخابات ۱۱ اسفندماه و عبور فاتحانه از این دشمنی‌های سنگین با هدایت الهی رهبر حکیم انقلاب، قطعاً مسیرخدمت خادمین ملت را روشن‌تر ساخته است.

انشاءالله سال جدید سالی پربار و بابرکت در مهار بیشتر تورم و رشد تولید در محور شعار سال که از سوی مقام معظم رهبری (جهش تولید با مشارکت مردم) نامگذاری شد، جهت اعتلاء رفاه ملی و خدمت خالصانه خادمین این ملت همیشه در صحنه در راستای اعتماد و امید هر چه بیشتر و شیرین‌تر شدن زندگی مردم و عبور از رنج سختی معیشت باشد.

 

لینک کوتاه:    http://bonabpress.ir/?p=17175

ثبت دیدگاه

قوانین سایت :
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.