حدیث روز
پیامبر اکرم (ص) فرمود: «اى على! ... مَثَل تو و امامان از نسل تو پس از من، همچون كشتى نوح است كه هر كس بر آن سوار شد، رهايى يافت و هر كه از آن باز ماند، غرق گشت و مَثَل شما، همچون اختران است كه هر گاه يكى ناپديد شود، ديگرى پيدا مى‌گردد تا به روز رستاخيز». كمال الدين: ص ٢٤١ ح ٦٥

دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ ساعت تعداد کل نوشته ها : 2959 تعداد نوشته های امروز : 2 تعداد اعضا : 1 تعداد دیدگاهها : 4×
اقامه نماز عید سعید فطر در بناب
10 آوریل 2024 - 8:52
شناسه : 17465
بازدید 51
0
نماز عید سعید فطر با حضور پرشور مردم در مصلای اعظم بناب به امامت حجت الاسلام والمسلمین سید باقر سیدی امام جمعه موقت بناب و منتخب مردم آذربایجان شرقی در مجلس خبرگان رهبری اقامه شد.
ارسال توسط :
پ
پ

به گزارش پایگاه خبری بناب پرس، هنوز خورشید طلوع نکرده بود که چشم ها بیدار شد و همه از بندگی و عبادات و راز و نیاز با خالق خود بسیار خوشحالند چون امروز روز جایزه و پاداش الهی است.

گام ها با آرامشی وصف نشدنی بلند می شود، قرار بود صفوف نماز عید سعید فطر در میدان امام حسین علیه السلام بناب تشکیل شود، اما به برکت نزول باران و نعمت پروردگاری این امر میسّر نشد پیر و جوانان، زن و مرد، کوچک و بزرگ به سمت مصلای اعظم راه افتادند تا هریک قطره ای از این دریای بیکران باشند و این عید بزرگ را جشن بگیرند.

نماز عید سعید فطر به امامت حجت الاسلام والمسلمین سید باقر سیدی، امام جمعه موقت بناب و نماینده مردم در خبرگان رهبری و با حضور مسئولان و اقشار مختلف مردم، جوانان و نوجوانان در مصلای مهدیه اعظم بناب برگزار شد.

این نماز در روز عید به شکرانه یکماه بندگی برای خداوند و درک ماه مبارک رمضان باحضور مردم مومن و ولایتمدار برگزار شد.

تعجیل در فرج صاحب الامر و الزمان (عج)، سلامتی مقام عظمای ولایت و رهبری، پیروزی اسلام و مسلمین، آزادی غزه، رفع مشکلات مملکت، حفظ کشور از تهاجم های فرهنگی و توطئه های دشمنان و … از دعاهای نمازگزاران در نماز عید سعید فطر بود.

تصاویر:

 

لینک کوتاه:     http://bonabpress.ir/?p=17465

ثبت دیدگاه

قوانین سایت :
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.