حدیث روز
پیامبر اکرم (ص) فرمود: «اى على! ... مَثَل تو و امامان از نسل تو پس از من، همچون كشتى نوح است كه هر كس بر آن سوار شد، رهايى يافت و هر كه از آن باز ماند، غرق گشت و مَثَل شما، همچون اختران است كه هر گاه يكى ناپديد شود، ديگرى پيدا مى‌گردد تا به روز رستاخيز». كمال الدين: ص ٢٤١ ح ٦٥

پنج شنبه, ۲۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ ساعت تعداد کل نوشته ها : 2985 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 1 تعداد دیدگاهها : 3×
دستگيري سارق با ۹ فقره سرقت در بناب
24 آوریل 2024 - 18:16
شناسه : 17643
بازدید 27
1
فرمانده انتظامی شهرستان بناب از دستگيري سارق با ۹ فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.
ارسال توسط :
پ
پ

به گزارش بناب پرس، سرهنگ «رحمان عبدي» در تشریح این خبر اظهار داشت: در پي وقوع چندين فقره سرقت از خانه باغ و سيم برق در سطح شهرستان، بررسي موضوع به صورت ويژه در دستوركار ماموران کلانتري ۱۲ شهرستان بناب قرار گرفت.

وي افزود: ماموران با انجام اقدام هوشمندانه و گشت زني هاي هدفمند، موفق شدند در اين خصوص يک نفر سارق را شناسايي و پس از هماهنگي با مراجع قضايي در يك عمليات ضربتي وي را دستگير كنند.

اين مقام انتظامي تصريح كرد: متهم دستگير شده در تحقيقات و بازجويي پليس، به ۷ فقره سرقت از خانه باغ ها و ۲ فقره سرقت سيم برق اقرار و يک نفر از همدستان خود را معرفي کرد.

فرمانده انتظامي شهرستان بناب با اشاره به اينکه در بازرسي از مخفيگاه متهم مقادير زيادي اموال مسروقه كشف شد، گفت: اموال مسروقه کشف شده پس از شناسايي طي صورتجلسه به مالباختگان تحويل شد.

سرهنگ «عبدي» با بيان اينكه متهم پس از تشكيل پرونده به مراجع قضايي معرفي شد، خاطرنشان كرد: شهروندان مي توانند در صورت مشاهده هر گونه موارد مشكوك، مراتب را به پليس ۱۱۰ اطلاع دهند.

 

لینک کوتاه:     http://bonabpress.ir/?p=17643

ثبت دیدگاه

قوانین سایت :
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.