حدیث روز
پیامبر اکرم (ص) فرمود: «اى على! ... مَثَل تو و امامان از نسل تو پس از من، همچون كشتى نوح است كه هر كس بر آن سوار شد، رهايى يافت و هر كه از آن باز ماند، غرق گشت و مَثَل شما، همچون اختران است كه هر گاه يكى ناپديد شود، ديگرى پيدا مى‌گردد تا به روز رستاخيز». كمال الدين: ص ٢٤١ ح ٦٥

پنج شنبه, ۲۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ ساعت تعداد کل نوشته ها : 2985 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 1 تعداد دیدگاهها : 3×
رشد ۴۱ درصدی درآمد‌های عمومی آذربایجان شرقی
23 آوریل 2024 - 21:13
شناسه : 17633
بازدید 14
1
مدیرکل امور اقتصادی و دارایی آذربایجان‌ شرقی مدیرکل امور اقتصادی و دارایی آذربایجان‌ شرقی اعلام کرد: درآمد‌های عمومی استان در سال ۱۴۰۲ در مقایسه با سال ۱۴۰۱ رشد ۴۱ درصدی داشت.
ارسال توسط :
پ
پ

به گزارش بناب پرس، واقف بهروزی با اشاره به عملکرد اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان در حوزه وصول درآمد‌های عمومی و مولدسازی دارایی‌های دولت در سال گذشته افزود: در حوزه وصول درآمد‌های عمومی آذربایجان‌ شرقی در سال‌های ۱۴۰۱ و ۱۴۰۲ به ترتیب شاهد تحقق ۱۲۲ درصدی و ۱۱۹.۲۳ درصدی نسبت به رقم مصوب بودیم.

وی اضافه کرد: برگزاری جلسات ستاد درآمد و تجهیز منابع آذربایجان‌ شرقی با هدف پیگیری وصول و رشد درآمد‌های استان به صورت ماهانه برگزار می‌شود، از همین رو رشد ۶۴.۸۰ درصدی مصوب درآمد‌های عمومی استان در سال ۱۴۰۱ نسبت به سال ۱۴۰۰ را شاهد بودیم.

بهروزی ادامه داد: همچنین مجوز فروش ۲۴ فقره از املاک مازاد دستگاه‌های دولتی آذربایجان‌شرقی در سال ۱۴۰۲ اخذ شد.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی آذربایجان‌ شرقی خاطرنشان کرد: در تبدیل اسناد دفترچه‌ای از تک برگ عادی به اسناد تک برگ دولتی نیز با افزایش مواجه بودیم که در سال گذشته این تعداد به ۱۷ هزار و ۵۱۸ فقره رسید.

 

لینک کوتاه:     http://bonabpress.ir/?p=17633

ثبت دیدگاه

قوانین سایت :
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.