حدیث روز
پیامبر اکرم (ص) فرمود: «اى على! ... مَثَل تو و امامان از نسل تو پس از من، همچون كشتى نوح است كه هر كس بر آن سوار شد، رهايى يافت و هر كه از آن باز ماند، غرق گشت و مَثَل شما، همچون اختران است كه هر گاه يكى ناپديد شود، ديگرى پيدا مى‌گردد تا به روز رستاخيز». كمال الدين: ص ٢٤١ ح ٦٥

دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ ساعت تعداد کل نوشته ها : 2959 تعداد نوشته های امروز : 2 تعداد اعضا : 1 تعداد دیدگاهها : 4×
قدردانی امام جمعه بناب از پاسخ مقتدرانه سپاه پاسداران علیه جنایت‌های رژیم صهیونیستی
15 آوریل 2024 - 20:31
شناسه : 17579
بازدید 41
0
امام جمعه بناب در پیامی از عملیات و پاسخ مقتدرانه سپاه پاسداران علیه جنایت‌های رژیم صهیونیستی قدردانی کرد.
ارسال توسط :
پ
پ

به گزارش بناب پرس، در متن پیام حجت‌الاسلام مصطفی باقری بنابی، امام جمعه شهرستان بناب آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

«وَسَیعْلَمُ الَّذِینَ ظَلَمُوا أَی مُنْقَلَبٍ ینْقَلِبُونَ» (شعرا – ۲۲۷)

پاسخ مقتدرانه، افتخارآمیز و عبرت‌آموز سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به جنایات رژیم خبیث صهیونیستی که عمل به «وعده صادق» رهبر مقتدر و حکیم انقلاب اسلامی حضرت امام خامنه‌ای (مدظله العالی) بود، مایه شعف، امید و غرور در ملت‌های مظلوم و مسلمان جهان به‌ویژه جبهه مقاومت و ایران اسلامی شده است.

انتقام، یک سنت الهی در ساختار نظام احسن و مبتنی بر عدالت است؛ این اقدام تنبیهی، یک پاسخ مشروع و مطابق حقوق بین‌المللی به جنایت رژیم وحشی صهیونیستی در حمله موشکی به بخش کنسولی سفارت جمهوری اسلامی ایران در دمشق بود که منجر به شهادت هفت تن از مستشاران قانونی کشورمان شده بود.

عملیات بی‌سابقه دلیرمردان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نشان داد که جمهوری اسلامی هیچ تعرضی به فرزندان، خاک و منافع ملت ایران را بر نمی تابد؛ بطوری که مقام عظمای ولایت و رهبری مدظله‌العالی فرمودند: «دوران بزن دررو تمام شده است».

اینجانب ضمن قدردانی از درایت و تدابیر هوشمندانه رهبر فرزانه انقلاب اسلامی و اقدام دقیق و شجاعانه نیروهای مسلح کشورمان، بار دیگر جنایت‌های رژیم منحوس صهیونیستی علیه ملت مظلوم فلسطین و غزه و حمله به کنسولگری ایران را محکوم کرده و برای امنیت و اقتدار ایران اسلامی سجده شکر به درگاه خداوند منان بجا می‌آورم.

 

لینک کوتاه:     http://bonabpress.ir/?p=17579

ثبت دیدگاه

قوانین سایت :
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.