حدیث روز
پیامبر اکرم (ص) فرمود: «اى على! ... مَثَل تو و امامان از نسل تو پس از من، همچون كشتى نوح است كه هر كس بر آن سوار شد، رهايى يافت و هر كه از آن باز ماند، غرق گشت و مَثَل شما، همچون اختران است كه هر گاه يكى ناپديد شود، ديگرى پيدا مى‌گردد تا به روز رستاخيز». كمال الدين: ص ٢٤١ ح ٦٥

شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ ساعت تعداد کل نوشته ها : 2951 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 1 تعداد دیدگاهها : 4×
پیام تبریک رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر بناب بمناسبت روز شهردار
15 مارس 2024 - 16:48
شناسه : 17142
بازدید 31
0
رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر بناب در پیامی ضمن گرامی داشت شهادت شهید مهدی باکری، روز شهردار را به فرید پناهی، شهردار این شهر تبریک گفتند.
ارسال توسط :
پ
پ

به گزارش بناب پرس، پیام رئیس و اعضای شورای شهر بناب بدین شرح است:

هر آن کس خدمت جانان به جان کرد به گیتی نام خود را جاودان کرد

شهید سرافراز لشکر اسلام، «مهدی باکری» در دوران کوتاه مسئولیت خود در شهرداری ارومیه، خویش را به مفهوم واقعی خادم مردم قرار داده بود و فعالیتهای مؤثر وی در شهرداری باعث گردیده ایشان الگوی کامل و مناسبی برای شهرداران سراسر کشور باشند و به این مناسبت سالگرد شهادت این بزرگوار بنام روز شهردار مزین گردیده است.

شهردار محترم بناب، جناب آقای دکتر پناهی! شهر بناب بدلیل استعدادهای علمی، فرهنگی، اجتماعی و … یکی از شهرهای مهم استان بشمار می آید، که نیازمند توجه و برنامه‌ریزی بیشتر در همه حوزه‌های عمرانی، فرهنگی و … است و حال که سکان خدمت در حوزه شهری چند سالی است بر عهده شما برادر دلسوز، مدبر و آگاه به مسایل مدیریت شهری نهاده شده است در سالگرد شهادت این مرد عمل با تقدیر و تشکر از تلاش ها و اقدامات خوب صورت گرفته در این مدت، امید می رود در ادامه خدمات مؤثر و ثمر بخش به مردم فهیم بناب و در راستای توسعه شهری در ابعاد مختلف بیش از این موفق و موید باشید و در کنار اعضای شورای اسلامی به پیشرفت‌های در خور شان مردم بناب نائل آیید.

اعضای شورای اسلامی شهر بناب به میمنت روز شهردار و به نیابت از آحاد مردم فهیم و قدرشناس، ضمن تبریک این روز از خدمات بی وقفه و شبانه روزی حضرتعالی و همکاران خدوم شهرداری تقدیر و تشکر نموده و از خداوند سبحان برای شما سلامتی، موفقیت و استمرار خدمت به مردم عزیز را خواستار است.

 

لینک کوتاه:     http://bonabpress.ir/?p=17142

ثبت دیدگاه

قوانین سایت :
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.