حدیث روز
پیامبر اکرم (ص) فرمود: «اى على! ... مَثَل تو و امامان از نسل تو پس از من، همچون كشتى نوح است كه هر كس بر آن سوار شد، رهايى يافت و هر كه از آن باز ماند، غرق گشت و مَثَل شما، همچون اختران است كه هر گاه يكى ناپديد شود، ديگرى پيدا مى‌گردد تا به روز رستاخيز». كمال الدين: ص ٢٤١ ح ٦٥

شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ ساعت تعداد کل نوشته ها : 2951 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 1 تعداد دیدگاهها : 4×
بوستان مسافر امام علی (ع) بناب با شروع سال نو ۱۴۰۳، آماده ارائه خدمات به مسافرین عزیز می‌باشد
12 مارس 2024 - 15:10
شناسه : 17111
بازدید 32
2
پناهی شهردار بناب با اشاره به احداث پارک مسافر میدان امام علی (ع) گفت: با عنایت به نبود امکانات مناسب در ورودی اصلی شهر به عنوان بوستان و پارک مسافر در طول ۸ کیلومتر مسافت برای توقف، استراحت و خرید وسایل مورد نیاز، شهرداری بناب نسبت به بهسازی و بازسازی زمین جنب میدان امام علی (ع) در ورودی شهر در، قالب بوستان مسافر نمود.
ارسال توسط :
پ
پ

به گزارش بناب پرس، شهردار بناب در این خصوص اظهار داشت: این محل که قبلاً به صورت فضای سبز و وسایل بازی و ورزشی بود با ارائه طرح مناسب توسط شهرداری بناب، با ایجاد فضای سبز، نورپردازی و روشنایی، درختکاری و احداث نمازخانه و سرویس‌های بهداشتی مجزا برای استفاده شهروندان عزیز بنابی و مسافرین محترم گذری و گردشگران عزیز مورد احداث قرار گرفت.

دکتر پناهی تصریح کرد: این بوستان در مساحتی در حدود ۵۰۰۰ مترمربع ایجاد گردیده که جلوه زیبایی به ورودی شهر بناب داده است و علاوه بر وجود آلاچیق ها، فضای سبز و زمین بازی، این بوستان دارای یک المان ورودی مناسب جهت معرفی محل می‌باشد.

کلیددار شهر بناب افزود: همچنین یک مسیر ۱۲ متری در ضلع شمالی این بوستان جهت تردد و عبور و مرور خودروهای اورژانس و اضطراری در نظر گرفته شده است که در زمان ضرورت، مورد استفاده این خودروها خواهد بود.

وی همچنین ادامه داد: زیبایی و کاشت درختچه‌های زینتی، نورپردازی و روشنایی با چراغ‌های زیبا و طراحی مناسب، ایجاد آلاچیق ها و سایر اقدامات در این بوستان جلوه خاصی به ورودی شهر بناب از سمت مرکز استان داده است که امیدواریم در سال جدید مسافرین عزیزی که از این مسیر عبور می‌کنند لحظات خوشی را در این مکان سپری نمایند.

 

لینک کوتاه:     http://bonabpress.ir/?p=17111

ثبت دیدگاه

قوانین سایت :
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.