حدیث روز
پیامبر اکرم (ص) فرمود: «اى على! ... مَثَل تو و امامان از نسل تو پس از من، همچون كشتى نوح است كه هر كس بر آن سوار شد، رهايى يافت و هر كه از آن باز ماند، غرق گشت و مَثَل شما، همچون اختران است كه هر گاه يكى ناپديد شود، ديگرى پيدا مى‌گردد تا به روز رستاخيز». كمال الدين: ص ٢٤١ ح ٦٥

دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ ساعت تعداد کل نوشته ها : 2959 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 1 تعداد دیدگاهها : 4×
یادواره شهدای دانشجویی دانشگاه بناب برگزار شد
28 نوامبر 2023 - 21:51
شناسه : 15881
بازدید 321
2
با حضور سردار نوعی اقدم یادواره شهدای دانشجویی دانشگاه بناب با حضور سردار رحیم نوعی اقدم، اکبر رضایی تبریزی مدیرکل صدا و سیمای مرکز آذربایجان شرقی، دانشجویان و خانواده‌های معظم شهدا در سالن اجتماعات علامه طباطبایی دانشگاه بناب اقدم برگزار شد.
ارسال توسط : نویسنده : محمدقلی سلطانی
پ
پ

به گزارش بناب پرس، سردار رحیم نوعی اقدم در این مراسم اظهار کرد: مردم در نظام جمهوری اسلامی ایران، ولی نعمت و دلیل مشروعیت نظام هستند و بر همین اساس امام راحل نیز خود را خدمتگزار مردم می‌دانست.

وی افزود: مردم صاحبان انقلاب و نظام هستند؛ چرا که طی این ۴۴ سال در شرایط سخت نظام، مردم انقلاب را حفظ کرده و پای آرمان‌های این انقلاب همواره ایستاده‌اند و به همین منظور مسئولان در هر مقام و لباسی نوکر و خدمتگزار ملت هستند.

این فرمانده دوران دفاع مقدس با بیان اینکه داعش دست پرورده آمریکا و اسرائیل بود و استکبار برای ضربه زدن به جبهه مقاومت، آن را ایجاد کرد، گفت: سردار سلیمانی با فرماندهی اخلاق محور خود، جوانان جبهه مقاومت را سازماندهی کرد و نسخه داعش را در هم پیچید.

وی با تاکید بر اینکه عملیات جبهه مقاومت در غزه، هیمنه رژیم صهیونیستی را شکست و هیبت پوشالی آن‌ها را به هم ریخت، افزود: در این عملیات فقط چند گردان به ارتش اسرائیل حمله و ضربات سنگینی به دشمن وارد کردند و کمر ارتش صهیونیستی را شکستند.

سردار نوعی اقدم ادامه داد: هسته‌های مقاومت در هزاران نقطه در دنیا از خون شهیدان مقاومت شکل گرفته و جبهه مقاومت، اکنون قوی‌تر از هر زمانی است.

در پایان این مراسم روح‌اله آهنگری مداح با صفای اهلبیت عصمت و طهارت علیهم السلام مرثیه سرایی کرد و در ادامه از خانواده معظم شهدا و ایثارگران و از رزمندگان دوران دفاع مقدس دانشگاهی تجلیل و قدردانی بعمل آمد

تصاویر:

 

 

لینک کوتاه:                    http://bonabpress.ir/?p=15881

ثبت دیدگاه

قوانین سایت :
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.