حدیث روز
پیامبر اکرم (ص) فرمود: «اى على! ... مَثَل تو و امامان از نسل تو پس از من، همچون كشتى نوح است كه هر كس بر آن سوار شد، رهايى يافت و هر كه از آن باز ماند، غرق گشت و مَثَل شما، همچون اختران است كه هر گاه يكى ناپديد شود، ديگرى پيدا مى‌گردد تا به روز رستاخيز». كمال الدين: ص ٢٤١ ح ٦٥

دوشنبه, ۳۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ ساعت تعداد کل نوشته ها : 2992 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 1 تعداد دیدگاهها : 3×
دیدار شهردار بناب با مدیر حوزه علمیه بناب
08 می 2024 - 16:05
شناسه : 17890
بازدید 39
0
بمناسبت هفته بزرگداشت مقام معلم انجام شد؛ همزمان با هفته گرامیداشت مقام معلم، دکتر فرید پناهی، شهردار بناب به همراه رئیس اداره حراست، معاونین عمران و حقوقی و املاک و مدیر بازرسی و رسیدگی به شکایات شهرداری با حضرت آیت الله عبدالمجید باقری بنابی، مدیر حوزه علمیه بناب دیدار کرد.
ارسال توسط :
پ
پ

به گزارش بناب پرس، در این دیدار آیت الله باقری بنابی ضمن قدردانی از خدمات و عملکرد ۳۰ ماهه شهردار و مجموعه شهرداری بناب اظهار داشت: الحمداله در طول این مدت شاهد اقدامات خوب در سطح شهر هستیم، و این کارها نشانگر استعداد فکری آقای شهردار دارد.

وی افزود: با توجه به شناخت دیرینه ای که با خانواده آقای پناهی دارم، ایشان در حوزه های فرهنگی هم شاهد کارهای ارزشمندشان بودم.

مدیر حوزه علمیه بناب در ادامه بیان خود با تأکید بر پاسخگویی شفاف و کارساز به مراجعین و شهروندان، یادآور شد: سعی کنید با ارباب رجوع و همشهریان با احترام و گشاده رویی برخورد و امورات آنها را در سریع ترین زمان ممکن حل نمائید، چرا که احترام و تکریم شخصیت افرادی که مراجعه می کنند خیلی مهم است.

وی همچنین تأکید کرد: در انجام کارها و رفع مشکلات مردم امروز و فردا نکنید و تا آنجا که می توانید گره از مشکلاتشان بگشایید تا ناراضی و ناامید از عمکلرد شما نباشند.

در ادامه این دیدار، کلیددار شهر بناب ضمن تبریک هفته بزرگداشت مقام معلم، گزارشی کوتاه از عمکردهای گذشته و برنامه های پیش روی شهرداری ارائه نمود.

 

لینک کوتاه:     http://bonabpress.ir/?p=17890

ثبت دیدگاه

قوانین سایت :
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.