حدیث روز
پیامبر اکرم (ص) فرمود: «اى على! ... مَثَل تو و امامان از نسل تو پس از من، همچون كشتى نوح است كه هر كس بر آن سوار شد، رهايى يافت و هر كه از آن باز ماند، غرق گشت و مَثَل شما، همچون اختران است كه هر گاه يكى ناپديد شود، ديگرى پيدا مى‌گردد تا به روز رستاخيز». كمال الدين: ص ٢٤١ ح ٦٥

دوشنبه, ۳۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ ساعت تعداد کل نوشته ها : 2992 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 1 تعداد دیدگاهها : 3×
پیشرفت اقتصادی هر مجموعه ای مرهون زحمات قشر کارگر است
05 می 2024 - 17:50
شناسه : 17845
بازدید 33
0
شهردار بناب: شهردار بناب گفت: محور، عامل محرکه و پیشرفت اقتصادی هر جامعه با تلاش کارگران شکل می گیرد.
ارسال توسط :
پ
پ

به گزارش بناب پرس، فرید پناهی در مراسم گرامیداشت هفته کار و کارگر و تجلیل از کارگران نمونه شهرداری با اشاره به جایگاه کارگر در حرکت چرخه زندگی و تاثیر عنصر کار در زندگی بشری اظهار داشت: پویایی چرخه هستی و کیهان مرهون کار و تلاش است. در واقع کار جوهره زندگی و کارگر محور وجود است

وی افزود: بودن و زیستن در سایه کوشش و کار و زحمات عده ای انسان بزرگوار که از آنها به نیروی کار و کارگر تعبیر می شود معنا پیدا می کند؛ یعنی در حقیقت اصل حیات و زنده بودن، حاصل تحرک و فعالیت آدمی در جهات مختلف است.

کلیددار شهر بناب در قسمت دیگری از سخنان خود با اشاره به تاثیر کارگران در حرکت چرخه ی اقتصادی جوامع گفت: محور و عامل محرکه اقتصاد هر جامعه ای با تلاش کارگران شکل می گیرد. بنده به شخصه معتقدم پیشرفت اقتصادی هر مجموعه ای مرهون زحمات قشر عزیز کارگر است.

شهردار بناب تصریح کرد: به یقین اگر این قشر زحمت کش نباشد هیچ توسعه ای اتفاق نمی افتد و تمامی برنامه ریزیهای مدیریتی و مهندسی قالب عملیاتی به خود نمی گیرد. بنابر این هیچ مدیر و یا مدیریتی بدون تلاش کارگران عزیز نمی تواند به آن معنا و مفهوم حقیقی به پیشرفت و توسعه دست یابد.

پناهی در ادامه با اشاره به ضرورت توجه به جایگاه کارگر نیز گفت: در مدیریت ها می بایستی به وضع رفاهی و معیشتی کارگران و نیروهای کار توجه ویژه ای صورت گیرد اگر اینطوری باشد به یقین شاهد شکوفایی های زیادی در حوزه کار خواهیم شد. جایی که در دین مقدس اسلام اجر کارگری را هم اندازه تلاش یک رزمنده می بینیم،

وی خاطرنشان کرد: پیامبر عظیم الشأن اسلام در اهمیت حق و حقوق کارگر، می فرمایند قبل از خشک شدن عرق کارگر حقوق و دستمزدش را بپردازید، باید متوجه باشیم که ارج و قرب کارگر کم چیزی نیست وظیفه مان است که به حق و حقوق شان توجه خاصی بنمائیم.

لازم به ذکر است شهرداری بناب، در این مراسم ضمن گرامیداشت هفته ی کار و کارگر طی یک ویژه برنامه فرهنگی هنری، از جمعی از کارگران نمونه این سازمان تجلیل بعمل آورد.

همچنین پرسنل شهرداری بناب، برای چندمین بار متوالی در حرکتی خودجوش از دکتر فرید پناهی، شهردار بناب تقدیر بعمل آوردند.

تصاویر:

 

لینک کوتاه:     http://bonabpress.ir/?p=17845

ثبت دیدگاه

قوانین سایت :
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.