حدیث روز
پیامبر اکرم (ص) فرمود: «اى على! ... مَثَل تو و امامان از نسل تو پس از من، همچون كشتى نوح است كه هر كس بر آن سوار شد، رهايى يافت و هر كه از آن باز ماند، غرق گشت و مَثَل شما، همچون اختران است كه هر گاه يكى ناپديد شود، ديگرى پيدا مى‌گردد تا به روز رستاخيز». كمال الدين: ص ٢٤١ ح ٦٥

دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ ساعت تعداد کل نوشته ها : 2959 تعداد نوشته های امروز : 2 تعداد اعضا : 1 تعداد دیدگاهها : 4×
چوب حراج مدیریت و کادرفنی سرخ‌پوشان بر اعتبار تراکتور
13 آوریل 2024 - 19:33
شناسه : 17523
بازدید 31
0
تیم فوتبال تراکتور روز گذشته سنگین‌ترین شکست خانگی فصل جاری خود را تجربه کرد.
ارسال توسط :
پ
پ

بناب ـ پایگاه خبری بناب پرس؛ تیم فوتبال تراکتور روز گذشته سنگین‌ترین شکست خانگی فصل جاری را تجربه کرد و به نوعی در خانه خود و در حضور هوادارانش تحقیر شد.

اما این اولین باخت پرگل سرخ‌پوشان با هدایت پاکو خمز نبود و پیش از این نیز سابقه شکست برابر تیم‌های رقیب خود را داشته است که با باخت تحقیرآمیز روز گذشته نتایج ناامید کننده این مربی اسپانیایی تکمیل شد.

پاکو خمز که از اواخر نیم فصل اول فصل گذشته هدایت تراکتور را برعهده گرفته و توانسته بود با نتایج خوبش محبوبیت بالایی در نزد پرشورها پیدا کرده بود اما از اوایل فصل جاری این محبوبیت رو به تنزل رفت.

هواداران تراکتور اعتماد بسیاری به خمز پیدا کرده بودند در نقل و انتقالات تابستانی که انتظار می‌رفت از مدیریت باشگاه برای جذب بازیکنان مدنظرش مطالبه‌گری کند اعلام کرد به مدیران باشگاه در نقل و انتقالات اعتماد دارد اما پس از اولین شکست فصل در برابر سپاهان در اصفهان در کنفرانس خبری گفت برخی بازیکنان مدنظرش جذب نشده‌اند.

از سویی پس از شکست تحقیرآمیز تراکتور در آخرین دیدار فصل گذشته مقابل استقلال تهران، مدیریت باشگاه تراکتور با انتشار اطلاعیه‌ای ضمن عذرخواهی از هواداران وعده داد این شکست را در نقل و انتقالات و فصل آینده با نتایج درخشان جبران خواهند کرد.

اما پس از آغاز فصل نقل و انتقالات درحالی که انتظار می‌رفت مدیریت باشگاه تراکتور با بازیکنان تاثیرگذار و محبوب خود تمدید کند اما یکی پس از دیگری راه خروج از باشگاه را در پیش گرفتند تا یکی از وعده‌های آن‌ها پوچ از آب دربیاید این در حالی است که تیم های رقیب تراکتور از جمله سپاهان، استقلال و پرسپولیس با حفظ ستاره‌ها و بازیکنان باتجربه خود گام بلندی برای موفقیت در فصل جدید برداشتند.

در حالی که مالک باشگاه تراکتور در برنامه تلویزیونی مدعی شد بهترین تیم تاریخ لیگ برتر را تشکیل داده است و انتظار می‌رفت این بهترین تیم تاریخ با نتایج درخشان، خود را مدعی اصلی قهرمانی لیگ بیست و سوم معرفی کند با شکست‌ها و مساوی‌های نابهنگام در حساس‌ترین موقع فصل مواجه شد تا نه تنها ادعای مالک سرخ‌ها با شکست روبرو شود بلکه محبوبیت پاکو خمز نیز در بین پرشورها از بین رفت که در سال‌های اخیر تبدیل به مربی محبوبی بین سرمربیان گشته بود.

این درحالی است که کارشناسان فوتبال و هواداران تراکتور از اول فصل نسبت به از دست دادن ستاره‌های فصل پیش و همچنین لج‌بازی‌ها و تفکرات اشتباه پاکو خمز هشدار می‌دادند اما کسی از باشگاه تراکتور به این هشدارها اهمیتی نداد تا پس از شکست چهار بر یک در تبریز برابر ذوب آهن چوب حراجی باشد بر اعتبار ۵۳ ساله باشگاه تراکتور که دلخوشی میلیون‌ها نفر با این تیم است و با آن زندگی می‌کنند.

 

لینک کوتاه:     http://bonabpress.ir/?p=17523

ثبت دیدگاه

قوانین سایت :
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.