حدیث روز
پیامبر اکرم (ص) فرمود: «اى على! ... مَثَل تو و امامان از نسل تو پس از من، همچون كشتى نوح است كه هر كس بر آن سوار شد، رهايى يافت و هر كه از آن باز ماند، غرق گشت و مَثَل شما، همچون اختران است كه هر گاه يكى ناپديد شود، ديگرى پيدا مى‌گردد تا به روز رستاخيز». كمال الدين: ص ٢٤١ ح ٦٥

شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ ساعت تعداد کل نوشته ها : 2951 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 1 تعداد دیدگاهها : 4×
پرداخت عیدی ۲۰ میلیون تومانی به کارگران مجتمع فولاد ظفر بناب
18 مارس 2024 - 8:37
شناسه : 17156
بازدید 75
0
مدیرعامل فولاد ظفر بناب از پرداخت عیدی ۲۰ میلیون تومانی در گروه ظفر خبر داد.
ارسال توسط :
پ
پ

به گزارش بناب پرس، در آخرین جلسه شورای مدیران این کارخانه در سال ۱۴۰۲ مدیرعامل مجتمع اظهار داشت: عیدی کارکنان به مبلغ بیست میلیون تومان خواهد بود لذا به صورت حداکثر سقف پرداخت قانونی معادل سه برابری حقوق آنها پرداخت گردیده است و مابقی به صورت کارت هدیه  با لوح سپاس در جهت تکریم بانوان که هم دل و همراه همسران خود بوده اند تقدیم می گردد.

فرهاد نیک نفس افزود: هیئت مدیره کارخانه همواره با ارج نهادن به نهاد خانواده قدردان همسران کارکنان می باشد که در محیط خانواده شادابی و تربیت فرزندان بر عهده می گیرند و یاور همسران خود در سختی ها و مشکلات زندگی هستند تا کارکنان شاداب و آرام رهسپار محیط کارخانه شوند.

وی تصریح کرد: همچنین با موافقت هیئت مدیره مقرر شد؛ پرداخت ۷۰ درصد هزینه استفاده از بیمه درمان تکمیلی برای همکاران و اعضای خانواده تحت تکفل آنها بر عهده شرکت قرار گیرد.

 

لینک کوتاه:      http://bonabpress.ir/?p=17156

ثبت دیدگاه

قوانین سایت :
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.