حدیث روز
پیامبر اکرم (ص) فرمود: «اى على! ... مَثَل تو و امامان از نسل تو پس از من، همچون كشتى نوح است كه هر كس بر آن سوار شد، رهايى يافت و هر كه از آن باز ماند، غرق گشت و مَثَل شما، همچون اختران است كه هر گاه يكى ناپديد شود، ديگرى پيدا مى‌گردد تا به روز رستاخيز». كمال الدين: ص ٢٤١ ح ٦٥

پنج شنبه, ۲۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ ساعت تعداد کل نوشته ها : 2985 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 1 تعداد دیدگاهها : 3×
نماز عید سعید فطر رأس ساعت ۷ صبح در میدان امام حسین (ع) بناب اقامه می شود
09 آوریل 2024 - 10:32
شناسه : 17444
بازدید 63
1
مسئول ستاد اقامه نماز جمعه شهرستان بناب خبر داد: نماز عید فطر همزمان با عید سعید فطر راس ساعت ۷ صبح به امامت حجت الاسلام والمسلمین سید باقر سیدی امام جمعه موقت بناب در میدان امام حسین (ع) اقامه خواهد شد.
ارسال توسط :
پ
پ

به گزارش بناب پرس، غلامرضا حسینقلی پوراصل با اعلام این خبر اظهار داشت: بنابه تاکید بزرگان دین و در راستای تعظیم شعائر الهی و تبلیغ دین نماز عید فطر بصورت متمرکز در مرکز شهر اقامه می شود؛ محل اقامه نماز برای آقایان در میدان امام حسین (ع)، خیابان های بهشتی و مطهری و برای خانم ها فقط خیابان امام خمینی خواهد بود.

وی افزود: نماز گزاران حتما زیرانداز، مهر و جانماز به همراه داشته باشند و همچنین به دلیل احتمال برودت هوا لباس گرم بپوشند.

پوراصل خاطرنشان کرد: در صورتی که هوا بارانی باشد از فضای مصلا برای اقامه نماز عید فطر استفاده می‌شود؛ بطوری که خواهران در طبقه فوقانی و برادران در طبقه همکف مصلا خواهند بود.

 

لینک کوتاه:     http://bonabpress.ir/?p=17444

ثبت دیدگاه

قوانین سایت :
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.