حدیث روز
پیامبر اکرم (ص) فرمود: «اى على! ... مَثَل تو و امامان از نسل تو پس از من، همچون كشتى نوح است كه هر كس بر آن سوار شد، رهايى يافت و هر كه از آن باز ماند، غرق گشت و مَثَل شما، همچون اختران است كه هر گاه يكى ناپديد شود، ديگرى پيدا مى‌گردد تا به روز رستاخيز». كمال الدين: ص ٢٤١ ح ٦٥

پنج شنبه, ۲۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ ساعت تعداد کل نوشته ها : 2985 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 1 تعداد دیدگاهها : 3×
مدیرعامل جدید مجتمع فولاد آذر حدید بناب معرفی شد
23 آگوست 2023 - 7:08
شناسه : 14919
بازدید 362
8
بناب - پایگاه خبری بناب پرس؛ رئیس هیئت مدیره مجتمع فولاد آذر حدید بناب، مهیار خداپرستی را به عنوان مدیرعامل جدید این مجتمع فولاد معرفی کرد.
ارسال توسط :
پ
پ

به گزارش بناب پرس به نقل از روابط عمومی مجتمع فولاد آذر حدید بناب، حمید پورصادق در این مراسم با اشاره به رسالت خطیر فولاد مردان و صنعتگران در چرخه تولید و اقتصاد کشور اظهار داشت: هدف و سیاست اصلی مجتمع فولاد آذر حدید کمک به اشتغال زایی بومی، توسعه پایدار و تقویت تولید محصولات فولادی در منطقه می باشد و رسالت تمامی کارکنان و کارشناسان این مجموعه جهت تحقق این اهداف خواهد بود.

وی افزود: نظر به دستاوردهای اخیر، افزایش راندمان و کیفیت تولید از مهم ترین برنامه‌های این مجتمع می‌باشد.

در این مراسم ضمن تقدیر از زحمات دو ساله غلامرضا علی بیگی در سمت مدیرعاملی مجتمع فولاد آذر حدید بناب، مهیار خداپرستی به عنوان مدیرعامل جدید این مجتمع معرفی گردید.

خداپرستی با مدرک مهندسی عمران از فعالان شناخته شده و موفق حوزه صنعت و معدن بوده و در کارنامه وی مشاور ارشد مجتمع فولاد بوشهر، معاونت طرح و توسعه تهیه و تولید فولاد خراسان، مشاور ارشد سازمان اقتصاد مقاومتی کل کشور، مدیر اجرایی خط انتقال آب خلیج فارس و سرپرستی و مدیریت چندین مجتمع صنعتی و معدنی در بخش دولتی و همچنین تهیه چندین عنوان مقاله تحقیقاتی و پژوهشی در حوزه صنایع و معادن در سازمان مدیریت صنعتی به چشم می خورد.

گفتنی است؛ در این مراسم غلامرضا علی بیگی و محمد اصل کریمیان نیز بعنوان اعضای جدید هیئت مدیره مجتمع فولاد آذر حدید بناب معرفی شدند.

 

لینک کوتاه:     http://bonabpress.ir/?p=14919

ثبت دیدگاه

قوانین سایت :
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.