حدیث روز
پیامبر اکرم (ص) فرمود: «اى على! ... مَثَل تو و امامان از نسل تو پس از من، همچون كشتى نوح است كه هر كس بر آن سوار شد، رهايى يافت و هر كه از آن باز ماند، غرق گشت و مَثَل شما، همچون اختران است كه هر گاه يكى ناپديد شود، ديگرى پيدا مى‌گردد تا به روز رستاخيز». كمال الدين: ص ٢٤١ ح ٦٥

پنج شنبه, ۲۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ ساعت تعداد کل نوشته ها : 2985 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 1 تعداد دیدگاهها : 3×
لزوم انتقال سریع پلیس راه بناب به خارج از شهر
17 آوریل 2024 - 21:39
شناسه : 17590
بازدید 34
2
در جلسه ای که به همت شورای اسلامی شهر و با حضور شهردار، فرمانده انتظامی، فرمانده پلیس راه، رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای و کارشناس اداره راه و شهرسازی و شهرداری بناب تشکیل شد در خصوص جابجایی پلیس راه بناب بحث و تبادل نظر شد.
ارسال توسط :
پ
پ

به گزارش بناب پرس، رئیس شورای اسلامی شهر بناب با اشاره به موقعیت فعلی پلیس راه و قرار گرفتن آن در داخل توسعه شهر بناب گفت: یکی از اولویت ها و نیازهای اساسی شهر بناب انتقال پلیس راه به خارج از شهر می باشد و تاکنون علیرغم وجود مصوبات سفرهای استانی ریاست محترم جمهوری و پیگیری ها و تأکیدات مسئولین شهرستان تصمیمات اتخاذ شده و به نتیجه نرسیده است.

سرهنگ عبدی فرمانده انتظامی بناب نیز با اشاره به صورت جلسات و بازدیدهای انجام شده از محل زمین خریداری شده توسط شهرداری گفت: در سالهای گذشته کارشناسان فراجا از محل مورد نظر بازدید و آن را تأئید کرده اند که به علت سپری شدن زمان، تائید نهایی مستلزم عواملی چون اشرافیت بر جاده، نبود پیچ، وجود پارکینگ و غیره می باشد که باید از سوی کارشناسان فراجا مجدداً بازدید و اظهارنظر شود.

شهردار بناب نیز در این جلسه با اشاره به نحوه خرید زمین جایگزین پلیس راه گفت: این زمین در موقعیتی به وسعت ۶ هزار مترمربع توسط شهرداری خریداری و به تأیید کارشناسان فراجا رسیده است و در صورتی که تصمیم لازم بر انتقال پلیس راه صورت گیرد در اسرع وقت نسبت به اخذ سند رسمی و واگذاری آن به متولی امر اقدام خواهد شد.

در ادامه این جلسه سرهنگ معصومی رئیس پلیس راه بناب نیز با اشاره به اقدامات انجام شده بر انتقال پلیس راه به محل مورد تأئید کارشناسان فراجا تأکید کرد.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای بناب نیز در این جلسه گفت: انتقال پلیس راه بناب توسط فراجا در اولویت قرار گرفته و در صورت تخصیص بودجه پلیس راه استان بعنوان متولی نسبت به پیگیری آن باید اقدام کند که در این صورت زمین شهرداری نیز با هماهنگی راهداری و حمل و نقل جاده ای جهت احداث تحویل خواهد شد.

ثالث کارشناس اداره راه و شهرسازی با اشاره به اینکه در سال ۶۵ واگذاری زمین محل فعلی پلیس راه بصورت قرارداد یکساله صورت گرفته است گفت: زمین فعلی در مالکیت سازمان ملی زمین بوده و در صورتی که شهرداری نسبت به ارائه طرح و اعتبار مصوب اقدام کند امکان واگذاری به شهرداری وجود دارد.

دیگر اعضای شورای اسلامی شهر بناب نیز با تأکید بر انتقال سریع پلیس راه به خارج از شهر از همکاری شهرداری و شورای اسلامی شهر خبر دادند.

در این جلسه مقرر شد مطابق صورت جلسه سال ۱۳۹۴ شورای هماهنگی ترافیک و کمیته حمل و نقل شهرستان بناب و با هماهنگی فرمانداری، شهرداری، فرمانده انتظامی استان و شهرستان، پلیس راه استان و شهرستان، اداره کل راهداری استان و اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای بناب و اداره کل راه و شهرسازی استان و اداره راه و شهرسازی بناب اقدامات لازم جهت انتقال پلیس راه معمول و صورتجلسه فوق الذکر عملیاتی شود.

 

لینک کوتاه:     http://bonabpress.ir/?p=17590

ثبت دیدگاه

قوانین سایت :
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.