حدیث روز
پیامبر اکرم (ص) فرمود: «اى على! ... مَثَل تو و امامان از نسل تو پس از من، همچون كشتى نوح است كه هر كس بر آن سوار شد، رهايى يافت و هر كه از آن باز ماند، غرق گشت و مَثَل شما، همچون اختران است كه هر گاه يكى ناپديد شود، ديگرى پيدا مى‌گردد تا به روز رستاخيز». كمال الدين: ص ٢٤١ ح ٦٥

دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ ساعت تعداد کل نوشته ها : 2959 تعداد نوشته های امروز : 2 تعداد اعضا : 1 تعداد دیدگاهها : 4×
قدردانی امام جمعه بناب از حضور پرشور مردم در انتخابات
02 مارس 2024 - 16:03
شناسه : 17003
بازدید 84
1
امام جمعه بناب روز شنبه با صدور پیامی از مشارکت حداکثری مردم در انتخابات و خلق حماسه‌ای دیگر تقدیر و تشکر کرد.
ارسال توسط :
پ
پ

به گزارش بناب پرس،‌ در پیام حجت الاسلام والمسلمین مصطفی باقری بنابی،‌ آمده است:

دیروز شاهد برگزاری انتخاباتی سالم، رقابتی و باشکوه در حوزه‌ انتخابیه بناب با مشارکت حداکثری مردم ولایی و انقلابی شهرستان بودیم که به رهنمودها و فرمایش رهبر معظم انقلاب برای شرکت در انتخابات لبیک گفتند.

در ادامه پیام آمده است:‌ امروز باری دیگر جهانیان، شکوه حماسه و افتخارآفرینی ملت قهرمان و به ویژه مردم دیار شور و شعور حسینی را مشاهده کردند که به رغم تمامی فضاسازی ها و هوچی گری های دشمنان و معاندان نظام برای ناامید سازی مردم رقم خورد و نقشه‌های شوم آنها نقش بر آب شد.

وی تاکید کرد: حضور حداکثری مردم در این انتخابات نشان داد مردم پای این انقلاب، شهدا و ارزشهای اسلام ایستاده اند و همین امر، مسئولیت کارگزاران و مدیران نظام را برای حل مشکلات و تحقق مطالبات به حق مردم سنگین‌تر می کند.

امام جمعه بناب ضمن قدردانی از حضور حماسی مردم ولایی، انقلابی و همیشه در صحنه برای تعیین سرنوشت کشور و همچنین از زحمات تمامی عوامل و دست اندرکاران برگزاری این رویداد مهم و سرنوشت ساز،‌ افزود: امیدواریم تحت هدایت‌های رهبر فرزانه انقلاب شاهد حل مشکلات معیشتی و اقتصادی و توفیق روز افزون کشور و شهرستان بناب باشیم.

حدود ۱۲۰ هزار نفر در شهرستان بناب واجد شرایط رأی دادن در انتخابات بودند که از این تعداد بیش از ۶۳ درصد در انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری شرکت کردند.

 

لینک کوتاه:     http://bonabpress.ir/?p=17003

ثبت دیدگاه

قوانین سایت :
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.