حدیث روز
پیامبر اکرم (ص) فرمود: «اى على! ... مَثَل تو و امامان از نسل تو پس از من، همچون كشتى نوح است كه هر كس بر آن سوار شد، رهايى يافت و هر كه از آن باز ماند، غرق گشت و مَثَل شما، همچون اختران است كه هر گاه يكى ناپديد شود، ديگرى پيدا مى‌گردد تا به روز رستاخيز». كمال الدين: ص ٢٤١ ح ٦٥

چهارشنبه, ۲۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ ساعت تعداد کل نوشته ها : 2985 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 1 تعداد دیدگاهها : 3×
کشف ۱۸ کیلوگرم تریاک در بناب
23 دسامبر 2018 - 12:54
شناسه : 246
بازدید 171
3
فرمانده انتظامی شهرستان بناب خبر داد: فرمانده انتظامی بناب از کشف 18 کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک در این شهرستان خبر داد.
ارسال توسط :
پ
پ

به گزارش بناب پرس، سرهنگ سهراب شفقی در تشریح این خبر افزود: در راستای تداوم طرح امنیت اجتماعی و پاکسازی نقاط شهری و روستایی شهرستان و کنترل محورهای مواصلاتی در پی دریافت خبری که یک نفر در زمینه تهیه و توزیع مواد مخدر فعالیت می کند، شناسایی و دستگیری وی در دستور کار ماموران نیروی انتظامی قرار گرفت .

وی افزود: در طی یک عملیات مشترک با نیروهای مبارزه با مواد مخدر، در تحقیقات اولیه متهم شناسایی و در بازرسی از خودروی وی مقدار ۱۸ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف و یک دستگاه تریلی در این زمینه توقیف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان بناب در پایان با اشاره به اینکه برخورد با سودجویان و مقابله با قاچاقچیان به صورت مستمر در دستور کار پلیس قرار دارد، از شهروندان خواست، در صورت مشاهده موارد مشکوک، مراتب را سریعا با شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

 

لینک کوتاه:     http://bonabpress.ir/?p=246

ثبت دیدگاه

قوانین سایت :
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.