حدیث روز
پیامبر اکرم (ص) فرمود: «اى على! ... مَثَل تو و امامان از نسل تو پس از من، همچون كشتى نوح است كه هر كس بر آن سوار شد، رهايى يافت و هر كه از آن باز ماند، غرق گشت و مَثَل شما، همچون اختران است كه هر گاه يكى ناپديد شود، ديگرى پيدا مى‌گردد تا به روز رستاخيز». كمال الدين: ص ٢٤١ ح ٦٥

چهارشنبه, ۲۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ ساعت تعداد کل نوشته ها : 2985 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 1 تعداد دیدگاهها : 3×
فرماندار مراغه برکنار شد/ مینویی سرپرست فرمانداری شد
26 فوریه 2024 - 15:34
شناسه : 16888
بازدید 126
0
با برکناری دکتر داود اسدزاده از سمت خود مرتضی مینویی به عنوان سرست جدید فرمانداری مراغه منصوب شد.
ارسال توسط :
پ
پ

بناب ـ پایگاه خبری بناب پرس؛ دیروز پس از انتشار عکسی با عنوان دعوت رسمی فرمانداری مراغه از مسئولین و ادارات جهت حضور در میتینگ تبلیغاتی برای نماینده فعلی با عنوان سالگرد شهادت، استاندار آذربایجان شرقی مجبور به واکنش شد و طبق قولی که داده بود (هرگونه جانبداری مسولین با عزل از مسولیت مواجه خواهد بود) فرماندار مراغه را عزل کرد.

دکتر داود اسدیان متاسفانه در یک سال و اندی که در مسیولیت فرمانداری مراغه بدون هیچ سابقه اجرایی قبلی به کار گمارده شده بود، به اذعان مردم و خبرنگاران یکی از ضعیف ترین فرمانداران مراغه بود که نه تاب تحمل انتقاد داشت و نه گوش شنوایی برای شنیدن پیشنهاد.

ایشان با ممنوع کردن حضور خبرنگاران در جلسات شورای اداری و دعوت گزینشی از خبرنگاران نشان داده بود که هیچ اعتقادی به خرد جمعی ندارد و با جانبداری های متعدد از افرادی خاص همیشه باعث تنش در شهرستان بود.

بالاخره صبر استانداری لبریز شد و شبانه ایشان عزل شدند و این درس عبرتی هست برای تمام کسانی که بجای خرد جمعی و مشورت پذیری، دیکتاتوری را انتخاب میکنند.

در پی برکناری فرماندار مراغه، طی حکمی از سوی مالک رحمتی استاندار جوان آذربایجان شرقی، مرتضی مینویی به عنوان فرماندار شهرستان ویژه مراغه منصوب گردید.

 

 

لینک کوتاه:     http://bonabpress.ir/?p=16888

ثبت دیدگاه

قوانین سایت :
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.