حدیث روز
پیامبر اکرم (ص) فرمود: «اى على! ... مَثَل تو و امامان از نسل تو پس از من، همچون كشتى نوح است كه هر كس بر آن سوار شد، رهايى يافت و هر كه از آن باز ماند، غرق گشت و مَثَل شما، همچون اختران است كه هر گاه يكى ناپديد شود، ديگرى پيدا مى‌گردد تا به روز رستاخيز». كمال الدين: ص ٢٤١ ح ٦٥

پنج شنبه, ۲۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ ساعت تعداد کل نوشته ها : 2985 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 1 تعداد دیدگاهها : 3×
فرماندار بناب: در بحث نظارت حقوق اصناف و کسبه و خریداران همزمان باید رعایت شود
03 مارس 2023 - 10:27
شناسه : 13615
بازدید 111
3

فرماندار بناب گفت: نظارت بر بازار ارتباط مستقیمی با مسئله ثبات بازار دارد، زمانی که در بازار ثبات وجود داشته باشد نظارت مفهوم واقعی دارد. فرماندار شهرستان بناب در جلسه کارگروه تنظیم بازار شهرستان با موضوع طرح ویژه نظارتی عید نوروز و ماه مبارک رمضان، اظهار داشت: تهیه و توزیع کالاهای اساسی و مورد نیاز […]

ارسال توسط :
پ
پ

فرماندار بناب گفت: نظارت بر بازار ارتباط مستقیمی با مسئله ثبات بازار دارد، زمانی که در بازار ثبات وجود داشته باشد نظارت مفهوم واقعی دارد.

فرماندار شهرستان بناب در جلسه کارگروه تنظیم بازار شهرستان با موضوع طرح ویژه نظارتی عید نوروز و ماه مبارک رمضان، اظهار داشت: تهیه و توزیع کالاهای اساسی و مورد نیاز مردم و پخش عادلانه آن‌ها از وظایف دولت بوده و در این راستا اقدامات لازم در ایام عید و ماه مبارک رمضان انجام خواهد شد.

وی با بیان اینکه نظارت بر بازار ارتباط مستقیمی با مسئله ثبات بازار دارد، افزود: زمانی که در بازار ثبات وجود داشته باشد، نظارت مفهوم واقعی دارد.

رضا لعلی به دو موضوع نظارت بر کیفیت محصول و نظارت بر قیمت فروش محصول اشاره کرد و گفت: در بحث نظارت بر کیفیت، مقیاس نظارت ها عمدتا ثابت می باشد اما نظارت بر فروش تابع تغییراتی است که در بازار اتفاق می افتد اما این مسئله نباید مجوزی برای گران فروشی باشد.

فرماندار بناب با تاکید بر ضرورت حفظ حقوق همزمان اصناف و کسبه و خریداران تصریح کرد: نظارت بر بازار در ایام عید و ماه مبارک رمضان تشدید شده و بصورت روزانه و مستمر، مشترکا با حضور دستگاه های ذی ربط انجام خواهد شد.

وی با تاکید بر برخورد متناسب با جرم متخلفان خاطرنشان کرد: باید سعی داشته باشیم با انجام اقدامات پیشگیرانه از وقوع تخلف جلوگیری کنیم.

ثبت دیدگاه

قوانین سایت :
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.