حدیث روز
پیامبر اکرم (ص) فرمود: «اى على! ... مَثَل تو و امامان از نسل تو پس از من، همچون كشتى نوح است كه هر كس بر آن سوار شد، رهايى يافت و هر كه از آن باز ماند، غرق گشت و مَثَل شما، همچون اختران است كه هر گاه يكى ناپديد شود، ديگرى پيدا مى‌گردد تا به روز رستاخيز». كمال الدين: ص ٢٤١ ح ٦٥

جمعه, ۲۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ ساعت تعداد کل نوشته ها : 2985 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 1 تعداد دیدگاهها : 3×
صادرات ۱۰۶ هزار تن کالا از شهرستان بناب
15 دسامبر 2018 - 19:36
شناسه : 156
بازدید 64
6
فرماندار بناب: فرماندار بناب از صادرات 106 هزار تن انواع کالا از شهرستان بناب به خارج از کشور خبر داد.
ارسال توسط :
پ
پ

به گزارش بناب پرس، امین رفیعی در نشست کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید بناب افزود: ارزش کل صادرات صورت گرفته در ۸ ماه گذشته افزون بر صادرات ۱۰۶ هزارتن کالا از شهرستان بناب۶۶ میلیون دلار است که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۴۳ میلیون دلار افزایش یافته است.

وی ادامه داد : هر چند به دلیل محدودیت ها میزان صادرات در این شهرستان کند شده است ولی تحریم ها مانع صادر کنندکان بناب نشده است.

رفیعی با انتقاد از همکاری نکردن برخی از بانک ها به ویژه بانک توسعه تعاون در پرداخت تسهیلات تولیدی گفت:قوانین دست و پاگیر داخلی در کنار مشکلات اقتصادی و تحریم ها دست به دست هم داده اند تا کمر تولیدکنندگان را بشکنند.

فرماندار بناب به مسئولان این بانک اخطار داد تا همسو با مدیران این شهرستان در خدمت تولید کنندگان و صنایع باشند و در صورت اجرا نکردن تعهدات خود ظرف یک هفته شعبه خود از شهرستان بناب جمع کنند.
رفیعی افزود: در صورت مشاهده هرگونه کوتاهی مسئولان ادارات و کارشناسان آنها در همکاری نکردن با تولیدکنندگان برخورد قانونی با آنها صورت خواهد گرفت.

 

لینک کوتاه:     http://bonabpress.ir/?p=156

ثبت دیدگاه

قوانین سایت :
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.