حدیث روز
پیامبر اکرم (ص) فرمود: «اى على! ... مَثَل تو و امامان از نسل تو پس از من، همچون كشتى نوح است كه هر كس بر آن سوار شد، رهايى يافت و هر كه از آن باز ماند، غرق گشت و مَثَل شما، همچون اختران است كه هر گاه يكى ناپديد شود، ديگرى پيدا مى‌گردد تا به روز رستاخيز». كمال الدين: ص ٢٤١ ح ٦٥

پنج شنبه, ۲۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ ساعت تعداد کل نوشته ها : 2985 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 1 تعداد دیدگاهها : 3×
زمینه ایجاد اشتغال با همکاری دستگاه های اجرایی و بانک های عامل میسر خواهد شد
22 فوریه 2023 - 20:21
شناسه : 13581
بازدید 68
4

فرماندار شهرستان بناب گفت: حمایت دستگاهها و بانکها از مشاغل موجب خوداتکایی مردم شده و زمینه برای رشد و رونق تولید در کشور را فراهم خواهند کرد. به گزارش بناب پرس به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان بناب، رضا لعلی در جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری شهرستان با بیان اینکه وام های اشتغال […]

ارسال توسط :
پ
پ

فرماندار شهرستان بناب گفت: حمایت دستگاهها و بانکها از مشاغل موجب خوداتکایی مردم شده و زمینه برای رشد و رونق تولید در کشور را فراهم خواهند کرد.

به گزارش بناب پرس به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان بناب، رضا لعلی در جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری شهرستان با بیان اینکه وام های اشتغال شناور بوده و درصورتی که جذب شهرستان نشود به سایر شهرستان ها تخصیص داده خواهد شد، گفت: دستگاه های اجرایی سریعا لیست افراد واجد شرایط دریافت تسهیلات اشتغال را جهت معرفی به بانک ها آماده کنند.

وی از بانک ها خواست تا در پرداخت تسهیلات ضمن انجام استعلامات معمول بفکر دستگیری و حمایت از مردم باشند و از سختگیری های بی مورد اجتناب کنند.

فرماندار بناب با اشاره به اینکه بانک ها فقط دنبال ضامن کارمند باشند صحیح نیست، گفت: حمایت و پرداخت تسهیلات به مشاغل خرد موجب خوداتکایی مردم شده و زمینه برای رشد و رونق تولید در کشور را فراهم خواهند کرد.

ثبت دیدگاه

قوانین سایت :
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.