حدیث روز
پیامبر اکرم (ص) فرمود: «اى على! ... مَثَل تو و امامان از نسل تو پس از من، همچون كشتى نوح است كه هر كس بر آن سوار شد، رهايى يافت و هر كه از آن باز ماند، غرق گشت و مَثَل شما، همچون اختران است كه هر گاه يكى ناپديد شود، ديگرى پيدا مى‌گردد تا به روز رستاخيز». كمال الدين: ص ٢٤١ ح ٦٥

پنج شنبه, ۲۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ ساعت تعداد کل نوشته ها : 2985 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 1 تعداد دیدگاهها : 3×
دفتر دائمی مجتمع فولاد ظفر بناب در اربیل عراق افتتاح شد
19 آگوست 2022 - 16:29
شناسه : 12328
بازدید 269
5

همزمان با برگزاری نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان اربیل عراق در مرداد ۱۴۰۱ با حضور دکتر نصراله رَشنودی سرکنسول جمهوری اسلامی ایران در اقلیم کردستان عراق دفتر دائمی مجتمع فولاد ظفر بناب در اربیل افتتاح شد. به گزارش بناب پرس، در این مراسم که هیئت مدیره مجتمع فولاد ظفر بناب و مسئولان عالی رتبه سرکنسول […]

ارسال توسط :
پ
پ

همزمان با برگزاری نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان اربیل عراق در مرداد ۱۴۰۱ با حضور دکتر نصراله رَشنودی سرکنسول جمهوری اسلامی ایران در اقلیم کردستان عراق دفتر دائمی مجتمع فولاد ظفر بناب در اربیل افتتاح شد.

به گزارش بناب پرس، در این مراسم که هیئت مدیره مجتمع فولاد ظفر بناب و مسئولان عالی رتبه سرکنسول جمهوری اسلامی ایران به همراه تجار عراقی و ایرانی حضور داشتند، فرهاد نیک نفس مدیرعامل فولاد ظفر بناب، ضمن خوش آمد گویی ابراز خرسندی از این رویداد مهم اعلام داشت: در جهت تسهیل امور خریداران محصولات فولادی مجتمع فولاد ظفر بناب و رونق بازار و همچنین بهره مندی مشتریان خارجی از ظرفیت موجود فولاد ظفر بناب دفتر دائمی فولاد ظفر بناب افتتاح گردیده است.

وی افزود: تمام تلاش ما برای ارائه محصولات فولادی با استاندارد جهانی ادامه خواهد یافت و شرکت تاج الدین به عنوان شرکت تجاری و نماینده فروش محصولات کارخانه در کنار ما خواهد بود.

در ادامه دکتر نصراله رَشنودی سرکنسول جمهوری اسلامی ایران در اقلیم کردستان عراق با اشاره به پیشینه و شرایط ویژه کشور عراق و ساخت و سازهای صورت گرفته در اربیل اعلام داشت فولاد ظفر بناب از کارخانجات خوش نام و قابل قبول در کشور عراق بوده و کیفیت محصولات این کارخانه معرف عامل موفقیت آن میباشد و خواستار رفع تمامی موانع صادراتی هستیم و در این مسیر از هیچ کمکی دریغ نخواهیم کرد و تجار و بازرگانان عراقی هم میتوانند از این شرایط به وجود آمده برای آبادانی کشورشان استفاده و تلاش نمایند.

لازم به ذکر است؛ دفتر دائمی مجتمع فولاد ظفر بناب در خیابان صدمتری جنب شرکت جیهان در اربیل عراق قرار دارد.

روابط عمومی مجتمع فولاد ظفر بناب

تصاویر:

ثبت دیدگاه

قوانین سایت :
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.