حدیث روز
پیامبر اکرم (ص) فرمود: «اى على! ... مَثَل تو و امامان از نسل تو پس از من، همچون كشتى نوح است كه هر كس بر آن سوار شد، رهايى يافت و هر كه از آن باز ماند، غرق گشت و مَثَل شما، همچون اختران است كه هر گاه يكى ناپديد شود، ديگرى پيدا مى‌گردد تا به روز رستاخيز». كمال الدين: ص ٢٤١ ح ٦٥

دوشنبه, ۲۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ ساعت تعداد کل نوشته ها : 2985 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 1 تعداد دیدگاهها : 3×
دسترسی عادلانه به خدمات ضروری و اولیه سلامت حق مسلم افراد جامعه است/ اجرای طرح سلامت خانواده در سطح شهر در آینده نزدیک
27 آوریل 2024 - 21:22
شناسه : 17663
بازدید 23
1
سرپرست شبکه بهداشت و درمان بناب: سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان بناب از اجرای «طرح سلامت خانواده» بمنظور دسترسی آسان و عادلانه جمعیت شهری به پزشک خانواده در آینده نزدیک خبر داد.
ارسال توسط :
پ
پ

به گزارش بناب پرس، دکتر اصغر باقری در سخنرانی پپیش از خطبه های نماز جمعه شهرستان بناب بمناسبت هفته سلامت با بیان جایگاه سلامت در جامعه اظهار داشت: سلامتی یک نعمت خدادادی و حق مسلم تک تک افراد جامعه است که همه افراد و مسئولین وظیفه دارند در راستای احقاق این حق بمنظور ایجاد یک محیط سالم برای زندگی و کسب و کار تلاش و فعالیت نمایند.

وی افزود: در این راستا سازمان بهداشت جهانی نیز تحت عنوان «سلامت خانواده و مردمی سازی سلامت» همه افراد را برای مشارکت در امر تحصیل و حفظ سلامت خویشتن دعوت بعمل می آورد.

سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان بناب با ارائه گزارشی از اقدامات انجام شده و برنامه های آتی این شبکه گفت: برنامه های شبکه بهداشت و درمان برای هفته سلامت منتهی نمی شود بلکه در هر هفته و در طول سال بوده و بحول قوه الهی و کمک مردم عزیز و مسئولین محترم قدم های بزرگی را در این زمینه برخواهیم داشت.

دکتر باقری در ادامه از اجرای طرح «سلامت خانواده» در سطح شهر بمنظور دسترسی آسان و عادلانه جمعیت شهری به خدمات پزشک خانواده در چند ماه آینده خبر داد.

وی ابراز امیدواری کرد: انشاءالله مردم شریف بناب خدمات کادر پزشکی، درمانی و پرستاری را بیش از پیش احساس خواهند کرد و بنا به کمبود کشوری اگر احیانا در خانه بهداشت، اورژانس یا درمانگاه کمبود کادر درمانی، دارو حتی آمبولانس پیش آمد حتما مرگز جانشین یا جایگزین در نظر گرفته شده و سعی بر این خواهد بود که مردم را معطل نخواهیم گذاشت.

دکتر باقری در پایان ضمن تقدیر و تشکر از مساعدت و همکاری مسئولان دانشگاه علوم پزشکی تبریز و همچنین امام جمعه، نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، فرماندار و سایر مسئولان شهرستان بناب در انجام خدمات بهتر و شایسته برای شهروندان و هم میهنان خاطرنشان کرد: مردم بناب در عین صبوری مطالبه گر و خیرخواه هستند و لایق خدمت شایسته می باشند؛ امید است با همکاری و هماهنگی مسئولان محترم دانشگاه علوم پزشکی تبریز و مسئولان شهرستان خدمات در شأن این مردم شریف انجام داده باشیم.

وی همچنین از مردم بخاطر تحمل کمبودها و کاستی ها معذرت خواهی نموده و از صبر و حوصله و همکاری آنها تقدیر و تشکر کرد.

 

لینک کوتاه:     http://bonabpress.ir/?p=17663

ثبت دیدگاه

قوانین سایت :
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.