حدیث روز
پیامبر اکرم (ص) فرمود: «اى على! ... مَثَل تو و امامان از نسل تو پس از من، همچون كشتى نوح است كه هر كس بر آن سوار شد، رهايى يافت و هر كه از آن باز ماند، غرق گشت و مَثَل شما، همچون اختران است كه هر گاه يكى ناپديد شود، ديگرى پيدا مى‌گردد تا به روز رستاخيز». كمال الدين: ص ٢٤١ ح ٦٥

پنج شنبه, ۲۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ ساعت تعداد کل نوشته ها : 2985 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 1 تعداد دیدگاهها : 3×
رسالت قوه قضاییه رفع موانع تولید است
31 آگوست 2023 - 10:04
شناسه : 15019
بازدید 171
3
دادستان بناب: دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بناب از رفع موانع تولید بعنوان رسالت قوه قضائیه نام برد.
ارسال توسط :
پ
پ

به گزارش پایگاه خبری بناب پرس، هادی شهابی ظهر امروز در بازدید از این مجتمع تولیدی اظهار داشت: یکی از مسائل و مشکلات صاحبان صنایع وجود دستورالعمل‌های مختلف و بروکراسی های زائد اداری است که باعث ایجاد سختی در روند تولید و اشتغال می‌شود اما ضمن  توجه به اصل قانون نباید وضع قوانین و دستورالعمل‌های غیر ضروری به کندی و مانع تراشی در مسیر تولید منجر شود.
وی با بیان اینکه قوه قضاییه همواره در مسیر کمک به پایداری و رونق تولید حرکت می‌کند گفت: محتوای کمی و کیفی  گزارشی که مسئولین فولاد آذر حدید بناب ارائه کردند  امیدوارمان کرد که انگیزه بیشتری برای تقویت و حمایت این واحد بزرگ تولیدی داشته باشیم.
شهابی در ادامه از مجتمع فولاد آذر حدید بناب بعنوان یکی از قطب های تولید فولاد در منطقه یاد کرد و افزود: با توجه به نقش ارزشمند این مجتمع در اقتصاد،صنعت و کار آفرینی منطقه خود را موظف میدانیم برای کمک به چرخش چرخ های فعالیت آن تلاش کنیم.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بناب همچنین با اشاره به نامگذاری شعار راهبردی امسال توسط رهبر معظم انقلاب به نام «مهار تورم، رشد تولید» تاکید کرد: دستگاه قضایی خود را ملزم به حمایت از تولید و اشتغال می‌داند و در جهت رفع موانع و مشکلات تولیدکنندگان از هیچ تلاشی فروگذار نمی‌کند.

شهابی همچنین تاکید کرد: توجه به محیط زیست و مناطق پیرامونی شرکت‌های تولیدی، یکی از اصول مهم است که می‌بایست مورد توجه قرار گیرد و عملکرد فولاد آذر حدید بناب در حوزه حفاظت از محیط زیست قابل تقدیر است.

در ادامه این بازدید که رئیس شهرک صنعتی و رئیس اداره محیط زیست هم حضور داشتند،  جعفر پور صادق قدیم عضو هیئت مدیره مجتمع فولاد آذر حدید طی سخنانی هزینه های بالای برق مصرفی را از مشکلات مهم و اولویت دار این مجتمع صنعتی  برشمرد و گفت: با توجه به مشکلات اقتصادی و مالی در حوزه صنعت، در حال حاضر توان پرداخت این مبلغ کلان و جریمه را نداشته و برای برطرف کردن معضلات و موانع موجود نیازمند همکاری و مساعدت جدی مسئولین هستیم.

مهیار خداپرستی مدیرعامل نیز در پایان اظهار داشت: توجه به حفظ  محیط زیست و ایفای مسئولیت های اجتماعی جزو اولویت های این مجموعه به شمار می رود و امیدوارم همچون گذشته در همین راستا نقش موثری ایفا کنیم.

 

لینک کوتاه:    http://bonabpress.ir/?p=15019

ثبت دیدگاه

قوانین سایت :
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.