حدیث روز
پیامبر اکرم (ص) فرمود: «اى على! ... مَثَل تو و امامان از نسل تو پس از من، همچون كشتى نوح است كه هر كس بر آن سوار شد، رهايى يافت و هر كه از آن باز ماند، غرق گشت و مَثَل شما، همچون اختران است كه هر گاه يكى ناپديد شود، ديگرى پيدا مى‌گردد تا به روز رستاخيز». كمال الدين: ص ٢٤١ ح ٦٥

دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ ساعت تعداد کل نوشته ها : 2957 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 1 تعداد دیدگاهها : 4×
تجلیل از فعالان کانون‌های فرهنگی مساجد آذربایجان شرقی
09 مارس 2024 - 21:14
شناسه : 17070
بازدید 19
1
طی مراسمی از فعالان برگزیده کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد در آذربایجان شرقی تجلیل شد.
ارسال توسط : نویسنده : محمدقلی سلطانی
پ
پ

به گزارش بناب پرس، در آستانه ۱۸ اسفند، سالروز تاسیس کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد، در مراسمی از ۳۸ نفر از مدیران مسئول، فعالان فرهنگی و استادان کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان و نیز روسای فرهنگ و ارشاد اسلامی برتر شهرستان‌های استان در ارائه خدمات به این کانون‌ها قدردانی شد.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی، عصر امروز در این مراسم، مساجد را محور فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی خواند و بر تقویت مساجد تاکید کرد.

حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم با بیان اینکه مساجد به تعبیر امام راحل سنگر است، به هجمه و نفوذ فرهنگی عظیم دشمن اشاره کرد و خواستار گسترش فعالیت‌های فرهنگی در مساجد و توجه ویژه به جذب کودکان و نوجوانان در مساجد شد.

وی همچنین از مساجد به عنوان امن‌ترین محل برای حضور مردم برای شرکت در انتخابات یاد کرد و گفت: مردم با حضور خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن و انتخابات نشان دادند که همچنان در صحنه هستند و اکنون نوبت مسئولان است که به حل مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم بیشتر توجه کنند.

محمدی معاون سیاسی و اجتماعی استاندار آذربایجان شرقی هم مساجد را کانون عبادت، محور فعالیت‌های اسلامی و سیاسی، کانون تعلیم و تربیت، مرکز دادخواهی و قضاوت، پایگاه نظامی و تعاون اجتماعی دانست و افزود: در مساجد در تراز انقلاب اسلامی، مساجد باید محور وحدت و یکپارچگی باشند و جوانان در مساجد تربیت شوند.

به گفته شفیعی مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد آذربایجان شرقی یک هزار و ۴۵۰ کانون شهری و روستایی در مساجد استان فعال است.

 

لینک کوتاه:     http://bonabpress.ir/?p=17070

ثبت دیدگاه

قوانین سایت :
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.