حدیث روز
پیامبر اکرم (ص) فرمود: «اى على! ... مَثَل تو و امامان از نسل تو پس از من، همچون كشتى نوح است كه هر كس بر آن سوار شد، رهايى يافت و هر كه از آن باز ماند، غرق گشت و مَثَل شما، همچون اختران است كه هر گاه يكى ناپديد شود، ديگرى پيدا مى‌گردد تا به روز رستاخيز». كمال الدين: ص ٢٤١ ح ٦٥

چهارشنبه, ۲۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ ساعت تعداد کل نوشته ها : 2985 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 1 تعداد دیدگاهها : 3×
برگزاری کارگاه مدارس یادگیرنده نواحی و مناطق آموزش و پرورش آذربایجان شرقی
22 فوریه 2024 - 9:52
شناسه : 16845
بازدید 58
1
کارگاه مدارس یادگیرنده ویژه مدیران، روسا و معاونین آموزشی آموزش و پرورش نواحی و مناطق استان آذربایجان شرقی با حضور محمدرضا سرکار آرانی، استاد دانشگاه ناگویای ژاپن و پژوهشگر برجسته درس پژوهی، برگزار شد.
ارسال توسط :
پ
پ

بناب ـ پایگاه خبری بناب پرس؛ کارگاه مدارس یادگیرنده، عصر چهارشنبه، دوم اسفند ماه با رویکرد بهسازی آموزشی با حضور مدیران، روسا و معاونان آموزشی نواحی پنجگانه تبریز و مناطق استان در محل تالار معلم تبریز، برگزار گردید.

محمدرضا سرکار آرانی در این کارگاه با بیان اینکه تمامی سیستم‌های آموزشی دنیا حتی آن‌هایی که جزو موفق‌ترین‌ها هستند نیز مشکلات مختص خود را دارند، اظهار کرد: چند گام جلوتر ایستادن یک سیستم آموزشی در نقطه‌ای از دنیا به معنی پیشرفته بودن آن کشور یا عقب ماندگی دیگران نیست.

وی در بخش دیگری از سخنانش بر لزوم امیدافزایی در بین مردم به ویژه جوانان تاکید کرد و گفت: تضعیف امید در بین مردم کشورهای توسعه یافته و یا در حال توسعه نسبت به کشورهای کمتر توسعه یافته بیشتر است.

معاون آموزش ابتدائی آموزش و پرورش استان نیز در این کارگاه اظهار کرد: بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته، درس پژوهی را در قالب گفتمان پیش می‌بریم و معتقد هستیم برای داشتن دانش‌آموزان خلاق و با تفکر انتقادی باید به سمت درس پژوهی برویم‌

گفتنی است؛ در ادامه این جلسه مطالبی در خصوص مدارس یادگیرنده ارائه شد و حاضرین به تبادل نظر در این خصوص پرداختند.

 

لینک کوتاه:    http://bonabpress.ir/?p=16845

ثبت دیدگاه

قوانین سایت :
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.