حدیث روز
پیامبر اکرم (ص) فرمود: «اى على! ... مَثَل تو و امامان از نسل تو پس از من، همچون كشتى نوح است كه هر كس بر آن سوار شد، رهايى يافت و هر كه از آن باز ماند، غرق گشت و مَثَل شما، همچون اختران است كه هر گاه يكى ناپديد شود، ديگرى پيدا مى‌گردد تا به روز رستاخيز». كمال الدين: ص ٢٤١ ح ٦٥

پنج شنبه, ۲۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ ساعت تعداد کل نوشته ها : 2985 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 1 تعداد دیدگاهها : 3×
بازار بناب بدلیل انصاف و مردم داری کسبه همواره محوریت و مرکزیت را در بین شهرستان های همجوار داشته است
21 فوریه 2023 - 20:23
شناسه : 13540
بازدید 69
3
فرماندار بناب

فرماندار بناب گفت: بازار بناب همواره بدلیل انصاف و مردم داری کسبه خود محوریت و مرکزیت را در بین شهرستان های همجوار داشته بگونه ای که مردم شهرهای همجوار برای خرید در بسیاری مواقع بناب را انتخاب می‌کنند که امیدواریم این مساله همچنان تداوم داشته باشد. به گزارش بناب پرس به نقل از روابط عمومی […]

ارسال توسط :
پ
پ

فرماندار بناب گفت: بازار بناب همواره بدلیل انصاف و مردم داری کسبه خود محوریت و مرکزیت را در بین شهرستان های همجوار داشته بگونه ای که مردم شهرهای همجوار برای خرید در بسیاری مواقع بناب را انتخاب می‌کنند که امیدواریم این مساله همچنان تداوم داشته باشد.

به گزارش بناب پرس به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان بناب، رضا لعلی در جلسه بررسی مسائل و مشکلات مالیاتی اصناف شهرستان که با حضور مدیرکل امور مالیاتی استان و روسای اتحادیه های اصناف برگزار شد، با بیان اینکه امروز شاهد جنگ اقتصادی همه جانبه دشمن علیه کشورمان هستیم، اظهار داشت: بخشی از وضعیت گرانی و تورم موجود در بازار ریشه در تحریم‌های همه جانبه و ظالمانه دشمن دارد اما بخشی مربوط به مدیران، مسئولین و خود مردم و اصناف و کسبه است.

وی افزود امروز ما وظیفه داریم تا بیش از گذشته به فکر همدیگر باشیم و ازخودگذشتگی و فداکاری نشان دهیم.

فرماندار بناب با بیان اینکه اصناف و کسبه همواره در خط مقدم جنگ اقتصادی ثابت کرده است که هر زمان در معاملات اقتصادی خود جانب انصاف را نگه داشته منفعت عمومی بیشتر شده است، گفت: بازار بناب همواره بدلیل انصاف و مردم داری کسبه خود محوریت و مرکزیت را در بین شهرستان های همجوار داشته بگونه ای که مردم شهرهای همجوار برای خرید در بسیاری مواقع بناب را انتخاب می‌کنند که امیدواریم این مساله همچنان تداوم داشته باشد.

وی با اشاره به اینکه نرخ مالیات در سال های اخیر چندین برابر افزایش یافته است، گفت: هرچند اداره دولت ها امروز بر پایه مالیات است اما باید در نظر داشته باشیم در اخذ مالیات منافع بازاریان نباید نادیده گرفته شود، که در این خصوص به اخذ مالیات با استفاده از تراکنش دستگاه های کارت خوان ها برای نمونه برخی از اصناف تولیدی بوده و مالیات باید تنها به سود حاصل از کارمزد کالایی که تولید می‌کنند تعلق یابد درحالیکه مالیات به کل تراکنش آن‌ها تعلق می‌گیرد.

لعلی همچنین با اشاره به پرکردن اظهار نامه های مالیاتی توسط اصناف تاکید کرد: درصورتیکه خوداظهاری اصناف ملاک تصمیم گیری سازمان امور مالیاتی نیست پس چه اصرار و ضرورتی بر پرکردن اظهار نامه ها توسط اصناف است.

فرماندار شهرستان بناب در آخر اظهار امیدواری کرد: امید است مشکلات اقتصادی و وضعیت گرانی موجود در بازار با همراهی و همدلی دولت، مردم و تمامی آحاد جامعه با همدیگر مرتفع گردد.

ثبت دیدگاه

قوانین سایت :
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.