حدیث روز
پیامبر اکرم (ص) فرمود: «اى على! ... مَثَل تو و امامان از نسل تو پس از من، همچون كشتى نوح است كه هر كس بر آن سوار شد، رهايى يافت و هر كه از آن باز ماند، غرق گشت و مَثَل شما، همچون اختران است كه هر گاه يكى ناپديد شود، ديگرى پيدا مى‌گردد تا به روز رستاخيز». كمال الدين: ص ٢٤١ ح ٦٥

پنج شنبه, ۲۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ ساعت تعداد کل نوشته ها : 2985 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 1 تعداد دیدگاهها : 3×
افتتاح فاز چهارم مجتمع فولاد ظفر بناب/ کارخانه ذوب سپند صنعت کاوه ظفر بناب با حضور وزیر امور اقتصادی و دارایی
25 آگوست 2022 - 20:05
شناسه : 12388
بازدید 211
3

همزمان با هفته دولت با حضور سید احسان خاندوزی وزیر امور اقتصادی و دارایی و مسئولین استان آذربایجان شرقی و شهرستان بناب فاز چهارم مجتمع فولاد ظفر بناب، ذوب سپند صنعت کاوه ظفر بناب رسما افتتاح و به بهره برداری رسید. ظرفیت تولید سالانه ۲۰۰ هزار تن در فاز چهارم مجتمع فولاد ظفر بناب/ ۲۰۰۰ […]

ارسال توسط :
پ
پ

همزمان با هفته دولت با حضور سید احسان خاندوزی وزیر امور اقتصادی و دارایی و مسئولین استان آذربایجان شرقی و شهرستان بناب فاز چهارم مجتمع فولاد ظفر بناب، ذوب سپند صنعت کاوه ظفر بناب رسما افتتاح و به بهره برداری رسید.

ظرفیت تولید سالانه ۲۰۰ هزار تن در فاز چهارم مجتمع فولاد ظفر بناب/ ۲۰۰۰ میلیارد ریال سرمایه ماشین آلات این طرح

مدیرعامل مجتمع فولاد ظفر بناب روز پنجشنبه در حاشیه افتتاح طرح ذوب سپند صنعت کاوه ظفر، ظرفیت تولید این واحد را در سال ۲۰۰ هزار تن اعلام کرد و گفت: این واحد برای ۳۶۶ نفر اشتغال ایجاد کرده است.

سعید اسمعیل ظفر، سرمایه کلی ماشین آلات تامین شده برای این واحد را ۲ هزار میلیارد ریال اعلام کرد و افزود: محصول تولیدی این واحد شمش بیلت فولاد ساده کربنی و کم آلیاژی است.

ثبت دیدگاه

قوانین سایت :
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.