حدیث روز
پیامبر اکرم (ص) فرمود: «اى على! ... مَثَل تو و امامان از نسل تو پس از من، همچون كشتى نوح است كه هر كس بر آن سوار شد، رهايى يافت و هر كه از آن باز ماند، غرق گشت و مَثَل شما، همچون اختران است كه هر گاه يكى ناپديد شود، ديگرى پيدا مى‌گردد تا به روز رستاخيز». كمال الدين: ص ٢٤١ ح ٦٥

دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ ساعت تعداد کل نوشته ها : 2959 تعداد نوشته های امروز : 2 تعداد اعضا : 1 تعداد دیدگاهها : 4×
اسرائیل شر مطلق است/ جهان اسلام حمله به غزه را تحمل نمی‌کند
29 اکتبر 2023 - 11:06
شناسه : 15544
بازدید 285
5
قائم‌مقام دفتر جامعه اسلامی دانشگاه بناب؛ قائم‌مقام دفتر جامعه اسلامی دانشگاه بناب گفت: تحولات اخیر در غزه یکی از بی سابقه ترین جنایات بشری در طول تاریخ است که جهان اسلان آن را تحمل نخواهد کرد.
ارسال توسط :
پ
پ

به گزارش بناب پرس، حامد نبی‌زاده، قائم‌مقام دفتر جامعه اسلامی در گفتگو با خبرنگاران در خصوص تحولات اخیر در غزه گفت: این روزها شاهد صحنه های ناراحت‌کننده و حملات گسترده با تسلیحات ممنوعه توسط رژیم منحوس صهیونیستی به مردم بی‌دفاع فلسطین و به طور خاص غزه هستیم؛ غزه‌ی امروز را باید با چشم دانشگاه صبر و استقامت و جهاد در راه خدا و نترسیدن از مرگ نگاه کرد؛ کسانی‌که می‌خواهند بمانند و در خانه و سرزمین پدری خود زندگی کنند، فقط همین…

وی ادامه داد: مسئولیت اصلی آنچه در این روزها در نوار غزه روی می‌دهد بر عهده‌ی کشور آمریکا و رژیم صهیونیستی می‌باشد که با تمامی قوانین بین‌المللی و قطعنامه‌های سازمان ملل و هشدارهای نهادهای حقوق بشری به تجاوز، کشتار و اشغالگری ادامه می‌دهند.

نبی زاده در ادامه گفت: یکی از بی‌سابقه‌ترین جنایات بشری طی چند روز گذشته آنهم بصورت مستمر و شبانه‌روزی در منطقه غزه و در مقابل چشم جهانیان درحال وقوع می‌باشد؛ درغزه کسی نمی‌داند که فردا زنده است و یا در زیر آوارها آنهم با غرش بمبهای وحشتناک صهیونیستی مدفون خواهد شد.

این فعال دانشجویی ادامه داد: کدام انسان باوجدان و کدام دولت مسئولیت‌شناس می‌تواند در برابر چنین ظلم فاحشی سکوت نماید؟ بی‌عملی و سکوت مرگبار مراجع بین‌المللی و کشورهای عربی نسبت به این جنایت عظیم، ظلمی مضاعف به مردم مظلوم فلسطین و خیانتی آشکار به انسانیت و تمدن انسانی است؛ کشورهای اسلامی و همه دولت‌های آزادی‌خواه و مستقل و تمامی مجامع بین‌المللی برای حمایت همه‌جانبه از فلسطین و مقاومت مردمی باید متحد شوند و ضمن قطع روابط خود با رژیم نامشروع و غیرقانونی صهیونیستی سفرا و نمایندگان این رژیم جعلی را از کشورها و مجامع بین‌المللی اخراج نمایند.

وی در خصوص ماهیت رژیم منحوس و کودک‌کش صهیونیستی اذعان کرد: رژیم خبیث و جنایتکار اسرائیل خواب از نیل تا فرات را برای تمام مسلمانان بویژه ایران اسلامی دیده بود و اگر قدرتی پیدا کند احدی را برای رسیدن به این هدف خود و کشورگشائی بی‌رحمانه زنده نخواهد گذاشت این مرام جهود و صهیونیسم است.

نبی زاده در پایان گفت: اینهائیکه از سر غفلت و یا مزدوری در داخل کشور و در خصوص غزه تشکیک کرده و بخاطر کدورت و کینه از نظام اسلامی، برای توده مردم سئوال فرضی سیاسی ایجاد کرده که بتوانند رژیم پلید و خونخوار اسرائیل را تطهیر و مردم مظلوم فلسطین و محور مقاومت را مقصر جلوه دهند، بدانند که اینها هم از نسل جهود و خائن به آرمان فلسطین و انقلاب اسلامی هستند و ما هر لحظه منتظریم رهبر معزز انقلاب اسلامی، سید مظلومان حکم جهاد را صادر کند و به جنگ با اسرائیل غاصب و کودک‌کش و هم پیمانان  کثیفش برویم، پیروزی از آن امت اسلامی و در راس آن حکومت مهدوی می‌باشد.

پایان خبر

 

لینک کوتاه:   http://bonabpress.ir/?p=15544

ثبت دیدگاه

قوانین سایت :
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.