حدیث روز
پیامبر اکرم (ص) فرمود: «اى على! ... مَثَل تو و امامان از نسل تو پس از من، همچون كشتى نوح است كه هر كس بر آن سوار شد، رهايى يافت و هر كه از آن باز ماند، غرق گشت و مَثَل شما، همچون اختران است كه هر گاه يكى ناپديد شود، ديگرى پيدا مى‌گردد تا به روز رستاخيز». كمال الدين: ص ٢٤١ ح ٦٥

پنج شنبه, ۲۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ ساعت تعداد کل نوشته ها : 2985 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 1 تعداد دیدگاهها : 3×
احتکار ۱۳ تن خميرمايه و کنجد در بناب
29 آوریل 2024 - 18:49
شناسه : 17709
بازدید 25
1
فرمانده انتظامی بناب فرمانده انتظامي بناب از کشف ۱۰ تن خمير مايه و ۲ تن و ۸۰۰ کيلوگرم کنجد خارجي احتکار شده به ارزش ۲۵ ميليارد ريال در اين شهرستان خبر داد.
ارسال توسط :
پ
پ

به گزارش بناب پرس، سرهنگ “رحمان عبدي” در تشریح این خبر اظهار داشت: ماموران مبارزه با قاچاق کالا در پي کسب خبري مبني بر دپو و احتكار خمير مايه و کنجد در يک انبار مطلع و موضوع را به صورت ويژه در دستور كار خود قرار دادند.

وي افزود: ماموران پس از هماهنگي هاي لازم با مراجع قضائي،به همراه نمايندگان اداره شبکه بهداشت و درمان و جهاد کشاورزي شهرستان از انبار مورد نظر بازديد و مقدار ۱۰ تن خمير مايه و ۲ تن و ۸۰۰ کيلوگرم کنجد خارجي قاچاق کشف و برابر اعلام کارشناسان ارزش کالاي مکشوفه ۲۵ ميليارد ريال برآورد شده است.

اين مقام انتظامي، با اشاره به اينکه در اين رابطه يک نفر دستگير شد تصريح کرد: متهم پس از تشکيل پرونده تحويل مرجع قضائي گرديد.

فرمانده انتظامي شهرستان بناب در پايان تاکيد کرد: قاچاق كالا از جهات گوناگون، سلامت اقتصادي و فرهنگي يك جامعه را تهديد مي كند و پليس با تمام توان و جديت با قاچاقچيان و مخلان نظم و امنيت اقتصادي مقابله مي کند.

 

لینک کوتاه:     http://bonabpress.ir/?p=17709

ثبت دیدگاه

قوانین سایت :
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.