حدیث روز
پیامبر اکرم (ص) فرمود: «اى على! ... مَثَل تو و امامان از نسل تو پس از من، همچون كشتى نوح است كه هر كس بر آن سوار شد، رهايى يافت و هر كه از آن باز ماند، غرق گشت و مَثَل شما، همچون اختران است كه هر گاه يكى ناپديد شود، ديگرى پيدا مى‌گردد تا به روز رستاخيز». كمال الدين: ص ٢٤١ ح ٦٥

چهارشنبه, ۹ خرداد , ۱۴۰۳ ساعت تعداد کل نوشته ها : 3004 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 1 تعداد دیدگاهها : 3×
پیام رییس دانشگاه بناب در واکنش به حمله وحشیانه رژیم صهیونیستی به مردم مظلوم غزه
17 اکتبر 2023 - 15:06
شناسه : 15415
بازدید 142
4
مجتبی عباسیان، رئیس دانشگاه بناب در محکومیت حمله‌ی وحشیانه‌ی رژیم منحوس و کودک‌کش صهیونیستی به مردم بی‌دفاع و مظلوم غزه پیامی صادر کرد؛
ارسال توسط :
پ
پ

به گزارش بناب پرس، در متن پیام رئیس دانشگاه بناب آمده است؛

«بسم‌الله القاسم الجبارین»

أُذِنَ لِلَّذِینَ یُقَٰتَلُونَ بِأَنَّهُم ظُلِمُواْۚ وَإِنَّ ٱللَّهَ عَلَیٰ نَصرِهِم لَقَدِیرٌ
به کسانی که ستمکارانه مورد جنگ و هجوم قرار می گیرند، به سبب آنکه به آنان ستم شده اذن جنگ داده شده، و مسلماً خدا بر یاری دادن آنان تواناست.

این روزها شاهد صحنه های ناراحت‌کننده و حملات گسترده با تسلیحات ممنوعه توسط رژیم منحوس و کودک‌کش صهیونیستی به مردم بی‌دفاع فلسطین و به طور خاص غزه هستیم.

در این حملات زنان، کودکان، دانش‌آموزان و دانشجویان زیادی به شهادت رسیده‌اند و افزون بر آن شمار زیادی از مردم بی‌دفاع نیز در اثر تخریب منازل و مناطق مسکونی آواره شده‌اند.

ارتش رژیم سفاک صهیونیستی نوار غزه را در محاصره بی‌سابقه‌ای قرار داده است که این اقدام بیشترین آسیب را به مردم عادی وارد می‌کند؛ گویا این رژیم جعلی قصد دارد انتقام شکست اخیر #طوفان_الاقصی را از مردم بی‌گناه بگیرد.

از این رو مسئولیت اصلی آنچه در این روزها در نوار غزه روی می‌دهد بر عهده‌ی رژیم صهیونیستی می‌باشد که با تمامی قوانین بین‌المللی و قطعنامه‌های سازمان ملل و هشدارهای نهادهای حقوق بشری به تجاوز، کشتار و اشغالگری ادامه می‌دهند.

اینجانب به نمایندگی از طرف خانواده بزرگ دانشگاه بناب، ضمن ابراز انزجار از سکوت مجامع بین‌المللی و حقوق بشری در نسل‌کشی مردم مظلوم غزه و اعلام همبستگی با این مردم بی‌دفاع، با دعوت از دانشگاهیان جهان اسلام به اتخاذ مواضع مشترک در محکومیت جنایات هولناک صهیونیست‌ها از آنان می‌خواهم تا مسئولیت روشنگری و عملی خود را در دفاع از مظلومان جهان فراموش نکنند و اجازه ندهند در هزاره دانایی هر روز در فلسطین بی‌سابقه‌ترین و وحشیانه‌ترین فجایع بشری در برابر دیدگان بشریت به وقوع بپیوندد.

۲۰ مهر ۱۴۰۲  –  مجتبی عباسیان ـ رییس دانشگاه بناب

 

لینک کوتاه:    http://bonabpress.ir/?p=15415

ثبت دیدگاه

قوانین سایت :
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.