حدیث روز
پیامبر اکرم (ص) فرمود: «اى على! ... مَثَل تو و امامان از نسل تو پس از من، همچون كشتى نوح است كه هر كس بر آن سوار شد، رهايى يافت و هر كه از آن باز ماند، غرق گشت و مَثَل شما، همچون اختران است كه هر گاه يكى ناپديد شود، ديگرى پيدا مى‌گردد تا به روز رستاخيز». كمال الدين: ص ٢٤١ ح ٦٥

دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ ساعت تعداد کل نوشته ها : 2959 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 1 تعداد دیدگاهها : 4×
اجرای طرح جدید کالابرگ الکترونیکی در آذربایجان شرقی
15 فوریه 2024 - 19:18
شناسه : 16781
بازدید 103
3
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان شرقی گفت: اجرای طرح جدید کالا برگ الکترونیکی همزمان با مناطق مختلف کشور از ۱۷ بهمن در استان آغاز شده است.
ارسال توسط :
پ
پ

به گزارش بناب پرس، حسین فتحی افزود: طرح جدید کالابرگ که با استقبال مردم استان مواجه شده است، به مدت سه ماه یعنی ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ اجرا خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه مبلغ حمایتی دولت به صورت اعتبار در ۱۷ هرماه به حساب سرپرست خانوار تخصیص یافته و اعتبار آن تا ۱۷ ماه بعد خواهد بود افزود: این اعتبار در زمان خرید و متناسب با میزان خرید مصرف می‌شود و خانوار می‌توانند اقلام طرح را در سقف وزنی و کالایی تعریف شده خرید کنند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان شرقی گفت: استفاده و خرید در طرح کالابرگ الکترونیک «اختیاری» است، اما استفاده از آن موجب بهره‌مندی از یارانه‌ای اضافه‌تر برای خانوار‌ها به ازای هر فرد مبلغ ۲۲۰ هزار تومان می‌شود.

فتحی یادآور شد: برای سهولت خانوار‌ها نرم افزار و شبکه ملی اعتبار (شما) بر اساس هر کدملی راه‌اندازی شده است تا با استفاده از آن، شرایطی برای سرپرستان خانواده فراهم شود تا بتوانند مانده اعتبار یارانه خود را مشاهده کرده و از حدود چهار هزار فروشگاه در شهر‌ها و روستا‌های متصل به طرح به صورت اعتباری خرید کنند.

وی اضافه کرد: ممکن است برخی افراد در زمان مراجعه به فروشگاه، کارت‌شان را با خود همراه نداشته باشند که با شماره گیری کد دستوری #۱۴۶۳*۵۰۰* میزان اعتبار باقی‌مانده به فرد را نشان می‌دهد و همچنین با کدی که به فرد داده می‌شود، فرد می‌تواند با در اختیار قرار دادن آن کد به فروشنده، خرید خود را انجام دهد.

 

لینک کوتاه:    http://bonabpress.ir/?p=16781

ثبت دیدگاه

قوانین سایت :
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.