حدیث روز
پیامبر اکرم (ص) فرمود: «اى على! ... مَثَل تو و امامان از نسل تو پس از من، همچون كشتى نوح است كه هر كس بر آن سوار شد، رهايى يافت و هر كه از آن باز ماند، غرق گشت و مَثَل شما، همچون اختران است كه هر گاه يكى ناپديد شود، ديگرى پيدا مى‌گردد تا به روز رستاخيز». كمال الدين: ص ٢٤١ ح ٦٥

دوشنبه, ۳۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ ساعت تعداد کل نوشته ها : 2992 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 1 تعداد دیدگاهها : 3×
آمپول هاي قاچاق ۸۰ ميلياردي به بازار نرسيد
05 می 2024 - 17:08
شناسه : 17840
بازدید 32
0
فرمانده انتظامي استان آذربایجان شرقی از کشف بيش از ۴۷ هزار عدد انواع آمپول قاچاق به ارزش ۸۰ ميليارد ريال خبر داد.
ارسال توسط :
پ
پ

به گزارش بناب پرس، سردار «علي محمدي» در تشريح اين خبر اظهار داشت: در پي کسب خبري مبني بر نگهداري و فروش آمپول هاي قاچاق در سطح شهر تبريز، رسيدگي به موضوع در دستور کار ماموران مبارزه با قاچاق کالا و ارز پليس امنيت اقتصادي قرار گرفت.

وي در ادامه افزود: ماموران با هماهنگي قضائي به محل نگهداري آمپول ها اعزام و در بازرسي از محل تعداد ۴۷ هزار و ۴۹۰ عدد انواع آمپول تزريقي قاچاق را کشف کردند.

سردار «محمدي» با بيان اينکه در اين رابطه ۲ نفر متهم دستگير که پس از تشکيل پرونده مقدماتي تحويل مرجع قضائي شد، گفت: برابر اعلام کارشناسان امر ارزش ريالي آمپول هاي کشف شده ۸۰ ميليارد ريال برآورد شده است.

فرمانده انتظامي استان مبارزه با قاچاق را يكي از مهمترين ماموريت‌هاي مجموعه انتظامي قلمداد كرد و اظهار داشت: امروزه تنگ شدن عرصه براي فعاليت قاچاقچيان به واسطه تلاش‌هاي شبانه‌روزي پليس است و شهروندان در صورت مشاهده موضوعات مشابه سريعا مراتب را به ۰۹۶۳۰۰ ستاد خبري پليس امنيت اقتصادي و ۱۱۰ سامانه فوريت هاي پليس و سامانه ۱۹۷ جهت رسيدگي گزارش کنند.

 

لینک کوتاه:     http://bonabpress.ir/?p=17840

ثبت دیدگاه

قوانین سایت :
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.