حدیث روز
پیامبر اکرم (ص) فرمود: «اى على! ... مَثَل تو و امامان از نسل تو پس از من، همچون كشتى نوح است كه هر كس بر آن سوار شد، رهايى يافت و هر كه از آن باز ماند، غرق گشت و مَثَل شما، همچون اختران است كه هر گاه يكى ناپديد شود، ديگرى پيدا مى‌گردد تا به روز رستاخيز». كمال الدين: ص ٢٤١ ح ٦٥

پنج شنبه, ۲۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ ساعت تعداد کل نوشته ها : 2985 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 1 تعداد دیدگاهها : 3×
۹۸ درصد اقتصاد آذربایجان شرقی دست بخشی خصوصی است/ خشکبار شهرستان بناب جزو بهترین صادرکنددگان و تولیدکنندگان استان است
20 جولای 2023 - 19:48
شناسه : 14696
بازدید 253
8
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان شرقی گفت: ۹۸ درصد اقتصاد استان در اختیار بخش خصوصی بوده و رویکرد دولت جدید به حوزه سرمایه گذاری کامل مثبت است.
ارسال توسط :
پ
پ

به گزارش بناب پرس، محمد کلامی روز پنجشنبه در مراسم افتتاح خط ریلی و اتصال یک واحد تولیدی بزرگ فولاد شهریار بناب به شبکه سراسری راه آهن کشور، اظهار کرد: حمایت از سرمایه گذاری بخش خصوصی یکی از اولویت های مهم اقتصادی دولت است و باید با استفاده از رویکرد دولت، زمینه را برای حضور بیشتر سرمایه گذاران داخلی و خارجی در استان فراهم کنیم.

وی افزود: آذربایجان شرقی بعد از روی کار آمدن دولت سیزدهم، رتبه سوم کشوری در حوزه جذب سرمایه گذار خارجی و رتبه اول کشوری در حوزه جذب سرمایه گذار داخلی را به خود اختصاص داده است و این ظرفیت بزرگی برای استان ایجاد کرده است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان‌شرقی همچنین در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید شهرستان بناب نیز مشکل اصلی اکثر واحدهای تولیدی را بحث نثدینگی عنوان کرد و گفت: متاسفانه واحدهای تولیدی کوچک ما بانک‌محور شده و این به ضرر اقتصاد کشور است.

کلامی با اشاره به اینکه شهرستان بناب محل جذب انگور با تناژ بالاست، تصریح کرد: خشکبارهای این شهرستان هر ساله جزو بهترین صادرکنندگان و تولیدکنندگان استان هستند.

 

لینک کوتاه:    http://bonabpress.ir/?p=14696

ثبت دیدگاه

قوانین سایت :
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.