حدیث روز
پیامبر اکرم (ص) فرمود: «اى على! ... مَثَل تو و امامان از نسل تو پس از من، همچون كشتى نوح است كه هر كس بر آن سوار شد، رهايى يافت و هر كه از آن باز ماند، غرق گشت و مَثَل شما، همچون اختران است كه هر گاه يكى ناپديد شود، ديگرى پيدا مى‌گردد تا به روز رستاخيز». كمال الدين: ص ٢٤١ ح ٦٥

سه شنبه, ۲۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ ساعت تعداد کل نوشته ها : 2985 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 1 تعداد دیدگاهها : 3×
گرفتار لينک هاي جعلي کالا برگ و يارانه معيشتي نشويد
27 آوریل 2024 - 22:28
شناسه : 17669
بازدید 20
1
رئيس پليس فتا آذربایجان شرقی:  رئيس پليس فتا آذربایجان شرقی گفت: مردم گرفتار لينک هاي جعلي کالا برگ و يارانه معيشتي نشوند.
ارسال توسط :
پ
پ

به گزارش بناب پرس، سرهنگ اکبر محمدجعفري اظهار داشت: روزانه تعداد کثيري از هموطنان با مراجعه به پليس فتا استان و شهرستان ها عنوان مي کنند که پس از کليک برروي لينک هاي جعلي با عنوان دريافت کالا برگ و يارانه معيشتي حساب بانکي‌شان خالي شده و به اين ترتيب از پليس فتا تقاضاي رسيدگي به موضوع را خواستار مي شوند.

وی افزود: در بررسي هاي صورت گرفته مشخص گرديده است اکثر پيام هايي که براي افراد ارسال مي شود از طريق دوستان و آشنايان بوده است چرا که پس از کليک و نصب بدافزار توسط آن فرد آشنا و دسترسي پيدا کردن مجرمان سايبري به مخاطبان وي، اقدام به ارسال پيام با عنوان دريافت کالا برگ و يا بسته معيشتي همراه بالينک جعلي مي نمايند.

رئیس پلیس فتای آذربایجان شرقی تصریح کرد: کاربران پس از کليک کردن برروي لينک‌هاي جعلي و با وارد نمودن اطلاعات خواسته شده و يا نصب اپليکيشن اعلامي، افراد کلاهبردار را در رسيدن به اهداف مجرمانه همراهي کرده و بدين ترتيب مورد کلاهبرداري واقع مي شوند.

وی تأکید کرد: پيام هاي جعلي دريافت کالا برگ و بسته معيشتي اگر از سرشماره هاي شخصي و از طرف دوستان و آشنايان ارسال شود، به منظور کلاهبرداري مي باشند و نبايد وارد آدرس هاي اينترنتي اين پيام ها شد.

سرهنگ محمدجعفری خاطرنشان کرد: در صورت مواجهه با هرگونه موارد مجرمانه در فضاي مجازي مي‌توانند با بخش مرکز فوريت‌هاي سايبري پليس فتا به شماره تماس ۰۹۶۳۸۰ و يا از طريق سايت پليس فتا به نشاني www.cyberpolice.gov.ir با ما در ميان بگذارند

 

لینک کوتاه:     http://bonabpress.ir/?p=17669

ثبت دیدگاه

قوانین سایت :
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.