حدیث روز
پیامبر اکرم (ص) فرمود: «اى على! ... مَثَل تو و امامان از نسل تو پس از من، همچون كشتى نوح است كه هر كس بر آن سوار شد، رهايى يافت و هر كه از آن باز ماند، غرق گشت و مَثَل شما، همچون اختران است كه هر گاه يكى ناپديد شود، ديگرى پيدا مى‌گردد تا به روز رستاخيز». كمال الدين: ص ٢٤١ ح ٦٥

پنج شنبه, ۲۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ ساعت تعداد کل نوشته ها : 2985 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 1 تعداد دیدگاهها : 3×
کمک ۷۰۰ میلیون تومانی مردم بناب در جشن گلریزان
09 آوریل 2024 - 10:24
شناسه : 17435
بازدید 24
1
مردم بناب در جریان برگزاری جشن گلریزان این شهر در ماه مبارک رمضان با اهدای ۷۰۰ میلیون تومان زمینه ساز حمایت از زندانیان جرایم غیرعمد شدند.
ارسال توسط : نویسنده : محمدقلی سلطانی
پ
پ

به گزارش پایگاه خبری بناب پرس، جشن گلریزان شامگاه دوشنبه در تالار الماس شهر بناب و با حضور اقشار مختلف، خیران، صاحبان صنایع و نیز فرماندار، رئیس دادگستری، دادستان و هیئت مدیره انجمن حمایت از زندانیان شهرستان برگزار شد.

دادستان بناب در این آئین با ارائه گزارش عملکرد یکساله انجمن حمایت از زندانیان اظهار کرد: هم اکنون تعداد ۱۶۶ خانواده زندانیان جرایم غیرعمد چشم انتظار کمک و مساعدت‌های مالی مردم برای حمایت هستند، که از آن تعداد ۹۷ خانواده تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی هستند.

هادی شهابی افزود: از طریق جذب کمک‌های مردمی در یکسال گذشته ۲۴ مورد پرداخت رهن و اجاره منزل، ۵ مورد تهیه جهیزیه، ۹۷ مورد پک نوشت افزار در بازگشایی مدارس، ۱۴۷ مورد تهیه بسته‌های معیشتی در مناسبت‌های مختلف و ۱۵۶ مورد مساعدت نقدی به خانواده‌های زندانیان صورت گرفته است.

وی از پرداخت مساعدت نقدی و تامین هزینه‌های درمان پزشکی و دندانپزشکی خانواده‌های زندانیان خبر داد و گفت: در سال گذشته از فرزندان ممتاز زندانیان با اهدای کارت هدیع تجلیل شد، همچنین کلاس‌های آموزشی و فعالیت‌های ورزشی و پرداخت تسهیلات و اشتغال برای خانواده زندانیان انجام شده است.

دادستان بناب تصریح کرد: با مساعدت مردم و خیرین ۶ نفر از زندانیان جرایم غیرعمد آزاد شده و به آغوش خانواده‌ها بازگشته است.

شهابی خاطرنشان کرد: در راستای توانمندسازی و اشتغال زندانیان با همکاری برخی شرکت‌ها و صنایع از زندانیان به عنوان نیروی کار استفاده می‌شود که درامد آن صرف معیشت خانواده، پس‌انداز برای پس از آزادی از زندان و بخشی برای ادای دیون شاکی صرف می‌شود.

لازم بذکر است در پایان مراسم گلریزان مبلغ ۷۰۰ میلیون تومان کمک‌های مردمی جمع‌اوری و در اختیار انجمن حمایت از زندانیان بناب قرار گرفت.

تصاویر:

 

لینک کوتاه:     http://bonabpress.ir/?p=17435

ثبت دیدگاه

قوانین سایت :
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.