حدیث روز
پیامبر اکرم (ص) فرمود: «اى على! ... مَثَل تو و امامان از نسل تو پس از من، همچون كشتى نوح است كه هر كس بر آن سوار شد، رهايى يافت و هر كه از آن باز ماند، غرق گشت و مَثَل شما، همچون اختران است كه هر گاه يكى ناپديد شود، ديگرى پيدا مى‌گردد تا به روز رستاخيز». كمال الدين: ص ٢٤١ ح ٦٥

چهارشنبه, ۲۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ ساعت تعداد کل نوشته ها : 2985 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 1 تعداد دیدگاهها : 3×
نشست استاندار آذربایجان شرقی با مجمع نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی
23 ژانویه 2024 - 0:15
شناسه : 16387
بازدید 73
1
قبل از استقرار در استانداری آذربایجان شرقی و در محل کمیسیون امنیت ملی مجلس در نشست امروز مالک رحمتی، استاندار آذربایجان شرقی امروز با مجمع نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی، مسایل مهم این خطه بررسی و درباره راهکارهای هم افزایی برای تحقق برنامه های توسعه آن تبادل نظر شد.
ارسال توسط :
پ
پ

به گزارش بناب پرس، «رحمتی» قبل از استقرار در استانداری آذربایجان شرقی و در محل کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی در جمع نمایندگان استان حاضر شد و به دغدغه‌ها و دیدگاه‌های آنان گوش فرا داد.

در همین حال نماینده مردم مراغه و عجب‌شیر در مجلس شورای اسلامی به دیدار روز جاری استاندار جدید آذربایجان‌شرقی با مجمع نمایندگان استان اشاره و بیان کرد: روحیه تعاملی مناسبی بین نمایندگان استان و استاندار جدید وجود دارد.

«علی علیزاده» شامگاه دوشنبه در گفت‌و‌گو با خبرنگاران افزود: استاندار جدید آذربایجان‌شرقی در این دیدار نمایندگان استان را بهترین امین و مشاور برای خودش دانست و تک‌تک نمایندگان نیز دیدگاه‌ها و برخی مشکلات نیازمند چاره‌اندیشی را با وی در میان گذاشتند.

نماینده مردم مراغه و عجب‌شیر در مجلس شورای اسلامی همچنین به حضور دکتر «سیدمحمد حسینی»، معاون امور پارلمانی رییس‌جمهور در این جلسه هم اشاره و بیان کرد: ایشان نیز در ارتباط با شیوه انتخاب استاندار جدید به نمایندگان استان توضیح دادند.

«علیزاده» که اکنون رییس مجمع نمایندگان آذربایجان‌شرقی است، ادامه داد: این استان با ۱۹ نماینده در مجلس شورای اسلامی، پس از تهران بیشترین تعداد نمایندگان را داراست و همین تعداد قابل توجه، ظرفیت مناسبی برای توسعه منطقه به شمار می‌رود.

وی افزود: سوابق مدیریتی استاندار جدید در حوزه‌های اقتصادی و صنعتی نیز ظرفیت دیگری برای توسعه روزافزون استان به شمار می‌رود و با تجمیع این دو ظرفیت، چشم‌انداز مناسبی پیش‌روی استان قرار می‌گیرد.

نماینده مردم مراغه و عجب‌شیر در مجلس شورای اسلامی این را هم بیان کرد که تعامل و هماهنگی کامل بین مجمع نمایندگان آذربایجان‌شرقی و استاندار جدید، لازمه توسعه روزافزون استان محسوب می‌شود.

دکتر «مالک رحمتی» روز گذشته و با موافقت هیأت دولت به ‌عنوان استاندار جدید آذربایجان‌شرقی انتخاب شد.

استاندار جدید آذربایجان‌شرقی فارغ‌التحصیل مقطع دکتری از دانشگاه امام صادق (ع) و متولد دهه ۱۳۶۰ است و از ۱۳ تیر ۱۴۰۲، ریاست سازمان خصوصی‌سازی و مشاور وزیر امور اقتصاد و دارایی را بر عهده داشت.

قائم مقامی آستان قدس، مدیرعاملی سازمان اقتصادی رضوی، عضویت در هیات امنا و ریاست بنیاد بهره‌وری موقوفات آستان قدس و عضویت هیات مدیره و قائم مقام مدیرعامل سازمان اقتصادی کوثر و مسئولیت در سطوح مدیریتی وزارت کشور از دیگر سوابق و مسئولیت‌های «رحمتی» است.

 

لینک کوتاه:      http://bonabpress.ir/?p=16387

ثبت دیدگاه

قوانین سایت :
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.