حدیث روز
پیامبر اکرم (ص) فرمود: «اى على! ... مَثَل تو و امامان از نسل تو پس از من، همچون كشتى نوح است كه هر كس بر آن سوار شد، رهايى يافت و هر كه از آن باز ماند، غرق گشت و مَثَل شما، همچون اختران است كه هر گاه يكى ناپديد شود، ديگرى پيدا مى‌گردد تا به روز رستاخيز». كمال الدين: ص ٢٤١ ح ٦٥

دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ ساعت تعداد کل نوشته ها : 2959 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 1 تعداد دیدگاهها : 4×
طرح نور از فردا در آذربایجان شرقی اجرایی می شود
12 آوریل 2024 - 18:30
شناسه : 17506
بازدید 47
0
همزمان با سراسر کشور فرماندهی انتظامی استانهای سراسر کشور در خصوص اجرای طرح جدید مقابله با ناهنجاریهای اجتماعی (طرح نور) اطلاعیه ای صادر کرد.
ارسال توسط :
پ
پ

به گزارش بناب پرس، در این اطلاعیه آمده است:

به نام خدا

شهروندان گرامی، هم میهنان محترم

فرماندهی انتظامی استانهای سراسر کشور ضمن تبریک عید سعید فطر و تقدیر از تمامی هموطنان قانون‌مدار به سبب رعایت ارزش ها و هنجارهای اجتماعی و موازین دینی و اخلاقی جامعه، به اطلاع همگان می رساند که در چارچوب مطالبات عمومی و بر اساس وظایف قانونی، «طرح نور » با هدف مدیریت و برخورد با ناهنجاریهای اجتماعی، از جمله “حجاب و عفاف”، از روز شنبه بیست و پنجم فروردین ماه در همه معابر و اماکن عمومی، با جدیت بیش تر دنبال خواهدشد.

به همین سبب، از همه شهروندان محترم، به ویژه دختران و بانوان گرامی، درخواست می شود به منظور رعایت قانون و حفظ ارزش های اخلاقی و هنجارهای ملی و مذهبی جامعه، حریم پر حرمت حجاب و عفاف را آنگونه که شایسته جامعه اسلامی است رعایت نمایند.

پلیس ضمن اطمینان از رعایت موازین اخلاقی و حریم عفاف توسط قاطبه شهروندان، یادآور می شود که ناگزیر، براساس وظایف و ماموریت های محوله، با ناقضان قانون برخورد قانونی می نماید.از همین روی، از آنان انتظار دارد که به ارزش های قانونی وهنجارهای اجتماعی احترام بگذارند و کنش و پوشش خود را در آن چارچوب تنظیم نمایند.

 

لینک کوتاه:     http://bonabpress.ir/?p=17506

ثبت دیدگاه

قوانین سایت :
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.