حدیث روز
پیامبر اکرم (ص) فرمود: «اى على! ... مَثَل تو و امامان از نسل تو پس از من، همچون كشتى نوح است كه هر كس بر آن سوار شد، رهايى يافت و هر كه از آن باز ماند، غرق گشت و مَثَل شما، همچون اختران است كه هر گاه يكى ناپديد شود، ديگرى پيدا مى‌گردد تا به روز رستاخيز». كمال الدين: ص ٢٤١ ح ٦٥

پنج شنبه, ۲۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ ساعت تعداد کل نوشته ها : 2985 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 1 تعداد دیدگاهها : 3×
سیستم غبارگیر (دداستینگ) شرکت سپند صنعت کاوه ظفر بناب افتتاح شد…
26 آگوست 2023 - 16:11
شناسه : 14973
بازدید 281
10
همزمان با دومین روز از هفته دولت با حضور دکتر اشتری مدیرکل حفاظت محیط زیست آذربایجان شرقی سیستم غبارگیر (دداستینگ) شرکت سپند صنعت کاوه ظفر بناب فاز چهارم مجتمع فولاد ظفر بناب مورد بهره برداری قرار گرفت.
ارسال توسط :
پ
پ

به گزارش بناب پرس، شهریار فتحی مدیرعامل شرکت سپند صنعت کاوه ظفر بناب در این مراسم با اعلام اینکه این سیستم غبارگیر قادر است در هر ساعت بیش از ۱۵۰ هزار متر مکعب غبار و دوده را جمع آوری می‌کند، افزود: پس از جمع‌آوری غبارها از خروجی خط ذوب توسط این سیستم هوای سالم در جو آزادسازی می شود که موجب کاهش آلایندگی و حفظ محیط زیست می‌شود.

‌ شهریار فتحی با اشاره به اینکه این سیستم با اعتبار بیش از ۲۰۰ میلیارد ریال راه اندازی شده، تصریح کرد: طراحی و مشاوره احداث این سیستم توسط دانشگاه شیراز با نظارت شرکت انرژی آسمان فارس انجام‌ گرفته و جزئیات عملیات اجرایی و احداث آن نیز توسط نیروهای کارخانه و شرکت های دانش بنیان فعال در این عرصه انجام شده است.

وی افزود: برای تصفیه مطلوب هوا داخل این سیستم بیش از ۸۰۰ فیلتر تعبیه شده و برای فعالیت ۲۴ ساعته سیستم غبارگیر نیز ۱۵ نفر در ۳ شیفت کاری مشغول به کار شده اند.

فتحی در انتها با اشاره به افتتاح تصفیه خانه فاضلاب مجتمع فولاد ظفر بناب در ماههای گذشته،  حفظ محیط زیست را از اولویت‌های اصلی مجتمع فولاد ظفر بناب عنوان کرده و خاطرنشان کرد: این اقدامات تنها بخشی از برنامه‌های محیط زیستی فولاد ظفر بوده و در ادامه نیز این مجتمع برنامه های دیگری در راستای حفظ محیط زیست اجرا خواهد کرد.

 

لینک کوتاه:    http://bonabpress.ir/?p=14973

ثبت دیدگاه

قوانین سایت :
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.