حدیث روز
پیامبر اکرم (ص) فرمود: «اى على! ... مَثَل تو و امامان از نسل تو پس از من، همچون كشتى نوح است كه هر كس بر آن سوار شد، رهايى يافت و هر كه از آن باز ماند، غرق گشت و مَثَل شما، همچون اختران است كه هر گاه يكى ناپديد شود، ديگرى پيدا مى‌گردد تا به روز رستاخيز». كمال الدين: ص ٢٤١ ح ٦٥

دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ ساعت تعداد کل نوشته ها : 2957 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 1 تعداد دیدگاهها : 4×
سرانه فضای دانش آموزی آذربایجان شرقی، بیش از متوسط کشوری
10 مارس 2024 - 15:33
شناسه : 17074
بازدید 25
1
مدیرکل نوسازی مدارس آذربایجان شرقی از افزایش سرانه فضای دانش آموزی استان به بالاتر از متوسط کشوری خبر داد.
ارسال توسط :
پ
پ

به گزارش بناب پرس، فرهودی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: آخر بهمن ۱۴۰۲ توانستیم سرانه فضای دانش آموزی استان را از متوسط کشوری افزایش دهیم.

وی افزود: این سرانه در استان از ۵/۱۷ در سال ۱۴۰۱ به ۵/۶۱ در ۱۴۰۲ رسیده است.

مدیر کل نوسازی مدارس استان ادامه داد: از ۵۱۲ طرح ناتمام در آذربایجان شرقی نیز در طول دوسال، ۲۷۲ طرح را در قالب ۹۷۰ کلاس درس، با کمک ۳۰ درصدی خیرین تکمیل و تحویل آموزش و پرورش دادیم.

فرهودی با تقدیر از همراهی و مساعدت خیرین استان در مدرسه سازی افزود: در سال ۱۴۰۲، هزار و ۵۸ میلیارد تومان تعهد از خیران گرفته ایم که تقبل‌های صددرصدی و تعهد تکمیل مدارس نیمه تمام هستند؛ این طرح‌های ناتمام از این محل تا انتهای سال مالی ۱۴۰۴ به پایان خواهند رسید.

وی در باره مدارس کانکسی استان نیز گفت: ۳۱۹ مدرسه کانکسی داریم؛ اما هدف دولت، ساماندهی مدارس کانکسی بالای ۱۰ نفر است که طبق اعلام آموزش و پرورش، ۶۶ مدرسه کانکسی مستقل بالای ۱۰ نفر داشتیم که ۶۲ مدرسه تحویل داده شد و ۴ مدرسه باقیمانده تا مهر سال آینده تحویل داده می‌شود.

 

لینک کوتاه:     http://bonabpress.ir/?p=17074

ثبت دیدگاه

قوانین سایت :
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.