حدیث روز
پیامبر اکرم (ص) فرمود: «اى على! ... مَثَل تو و امامان از نسل تو پس از من، همچون كشتى نوح است كه هر كس بر آن سوار شد، رهايى يافت و هر كه از آن باز ماند، غرق گشت و مَثَل شما، همچون اختران است كه هر گاه يكى ناپديد شود، ديگرى پيدا مى‌گردد تا به روز رستاخيز». كمال الدين: ص ٢٤١ ح ٦٥

چهارشنبه, ۲۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ ساعت تعداد کل نوشته ها : 2985 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 1 تعداد دیدگاهها : 3×
روش تبلیغی عجیب و پرهزینه برخی کاندیداها در انتخابات/ از توزیع دعوتنامه های شام و ناهار و وعده فردایی پر از عشق و امید
21 فوریه 2024 - 15:18
شناسه : 16835
بازدید 92
1
در این چند روزی که به آغاز تبلیغات رسمی انتخابات مجلس شورای اسلامی مانده است، تبلیغات عجیب برخی از کاندیداها بحث این روزهای کاربران فضای مجازی و مردم شده است که خطر سلب اعتماد عمومی را نسبت به این شیوه‌های تبلیغی گوشزد می‌کند.
ارسال توسط :
پ
پ

بناب ـ پایگاه خبری بناب پرس؛ از گوشه و کنار شهر به گوش می رسد که برخی کاندیداها با حضور در روستاها و ارائه وعده‌های غذایی و ریخت و پاش ها و صرف هزینه‌های کلان برای این مدل از تبلیغات، از کارهایی است که انجام می‌شود که قضاوت در مورد اینگونه تبلیغ را به مخاطب آگاه واگذار می‌کنیم.

با توجه به اینکه سلامت و شفافیت برگزاری انتخابات در هر کشوری از اهمیت ویژه ای برخوردار است، کاندیداها برای این منظور یک شماره حساب که هزینه انتخاباتی از آن صرف می شود باضافه لیست اموال خود را به ستاد انتخابات حوزه انتخابیه خود ارائه می کند؛ با این حال این سوال بزرگ برای مخاطب پیش می‌آید که فردی با این بضاعت ناچیز چگونه وارد چنین کارزاری که به هر حال پرهزینه می‌باشد، شده و ریسک کرده است.

کسی که برای کاندیداتوری مجلس ثبت نام کرده و صلاحیتش برای ورود به مجلس شورای اسلامی تأیید شده، باید از حدود، اختیارات و وظایف یک نماینده مجلس خبر داشته باشد و اگر خبر دارد خود را به بی خبری نزند. اینگونه کارها علاوه بر اینکه موجب سلب اعتماد عمومی می‌شود، مانع حضور حداکثری مردم و خیانت به آرمان‌های امام و انقلاب و شهدا است.

بدون شک همه راجع به شهر افسانه ای تروا و داستان اسب چوبی معروف شنیده اید، که بقایای این شهر افسانه ای در ترکیه قرار دارد؟ در این قضیه سربازان شهر با دستان خود سربازان نیروهای دشمن را به مرکز شهر میبرند و سربازان نیز از داخل اسب چوبی خارج و شهر را محاصره و به ویرانه تبدیل می کنند که داستان آن مفصل است.

اکنون همشهریان باید از خود سؤال کنند که آیا منشأ این همه ریخت و پاش و ناهار و شام از کجاست و هزینه های سرسام آور آن از کجا تأمین می شوند؟ آیا جز این نیست که سرمایه داران شهرهای اطراف با مقاصد آلوده کردن محیط زیست که تاکنون توسط مسئولین با آن ممانعت شده است، پشت پرده این ریخت و پاش ها هستند؟

همشهریان عزیز انشاءالله با آگاهی تمام و اقتدار بیش از پیش به بانیان و دست اندرکاران این ریخت و پاش ها جواب نه خواهند گفت و مانع آلودگی زیست محیطی و موجبات آبادانی، عمران و عزتمندی شهرستان بناب برای نسل‌های آینده‌مان خواهند شد.

 

لینک کوتاه:     http://bonabpress.ir/?p=16835

ثبت دیدگاه

قوانین سایت :
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.