حدیث روز
پیامبر اکرم (ص) فرمود: «اى على! ... مَثَل تو و امامان از نسل تو پس از من، همچون كشتى نوح است كه هر كس بر آن سوار شد، رهايى يافت و هر كه از آن باز ماند، غرق گشت و مَثَل شما، همچون اختران است كه هر گاه يكى ناپديد شود، ديگرى پيدا مى‌گردد تا به روز رستاخيز». كمال الدين: ص ٢٤١ ح ٦٥

دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ ساعت تعداد کل نوشته ها : 2959 تعداد نوشته های امروز : 2 تعداد اعضا : 1 تعداد دیدگاهها : 4×
راهپیمایی روز قدس موجب سربلندی اسلام و مسلمانان است/ طوفان الاقصی چهره واقعی اسرائیل را آشکار ساخت
06 آوریل 2024 - 22:20
شناسه : 17428
بازدید 47
1
امام جمعه موقت بناب: امام جمعه موقت بناب گفت: راهپیمایی روز قدس موجب سربلندی اسلام و مسلمانان است و این حرکت های اجتماعی شما مردم در حقیقت دفاع از اصل اسلام می باشد.
ارسال توسط : نویسنده : محمدقلی سلطانی
پ
پ

به گزارش بناب پرس، حجت الاسلام والمسلمین ناصر اصغری در خطبه های آئین عبادی سیاسی جمعه این هفته شهرستان بناب ضمن تقدیر و تشکر از حضور گسترده و پرشور مردم انقلابی و همیشه در صحنه بناب در راهپیمایی روز جهانی قدس اظهار داشت: راهپیمایی روز قدس موجب سربلندی اسلام و مسلمانان است و این حرکت های اجتماعی شما مردم در حقیقت دفاع از اصل اسلام بوده و در محضر خداوند متعال از جایگاه و ارزش فوق العاده برخوردار است.

وی افزود: روز قدس روز عزت و وحدت جهان اسلام و روز آزادی خواهی همه انسان هایی است که چراغ وجدان و انسانیت خویش را روشن نگاه داشته اند؛ روزی که به ابتکار امام امت (رض) بنیان نهاده شد تا صدای حقانیتی که سال های سال استعمار و صهیونیسم، بنای خاموش کردنش را دارند هر سال رساتر از قبل همگان فریاد زنند.

خطیب جمعه موقت بناب با بیان اینکه طوفان الاقصی واقعی و کثیف اسرائیل را آشکار ساخت، گفت: ۷۰ و چند سال است که استکبار جهانی بخصوص انگلیس به بهانه هولوکاست و سوزاندن یهودیان، رژیم صهیونیستی را به عنوان یک چهره مظلوم، بافرهنگ و دموکراسی به جهان معرفی کرده بودند که امروز به برکت طوفان الاقصی وجدان های بیدار مردم جهان با دیدن جنایات هولناک رژیم صهیونیستی برای حمایت از ملت ستمدیده فلسطین به خیابان ها ریخته و نفرت و انزجار خود را از آن رژیم اعلام کردند.

این استاد حوزه علمیه بناب تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران، همواره یار و یاور مظلومان و ستم دیده گان بوده و در حمایت از فلسطینی ها از هیچ تلاشی فرو گذار نکرده و به باور ما مرزهای دین، آیین و حمیت ایرانیان بسیار فراتر از مرزهای خاکی کشور عزیز ایران است و اکثر ملت های جهان اذعان دارند تنها حامی مردم مظلوم فلسطین کشور ایران و شیعیان است.

حجت الاسلام والمسلمین اصغری با اشاره به اینکه خداوند برای ملت ایران دری را باز کرده که بالاترین و ارزشمندترین حرکت اجتماعی برای احیای دین و سنت های الهی را انجام داده و برای ظهور منجی عالم بشریت زمینه سازی می کنند، گفت: به برکت امام راحل در جمهوری اسلامی ایران حرکت هایی انجام می گیرد که مقدس ترین، با ارزش ترین و تأثیرگذارترین انسان های دنیا این کارها را انجام نداده است.

وی خاطرنشان کرد: حمایت ایران و شیعیان از مقاومت فلسطین چنان مردم کشورها را تحت تأثیر قرار داده که وجدان های بیدار در کشورهای مختلف بپا خاسته و می گویند ایران را که در نظرها متصور کرده بودید، اکنون در قضایای فلسطین فقط ایران از آن حمایت می کند.

امام جمعه موقت بناب در زمینه افزایش بی رویه قیمت دلار و سکه خطاب به رئیس جمهور گفت: مراقب قیمت ها باشید و مواظب باشید اوضاع به سمتی میرود که زیر پایتان صابون نکشند.

اصغری در بخش دیگری از خطبه ها با اشاره به اهمیت نماز جمعه و وجوب آن در زمان غیبت امام عصر ارواحنا فداه تأکید کرد: نماز جمعه موجب وحدت، عزت و شوکت مسلمانان است.

 

لینک کوتاه:     http://bonabpress.ir/?p=17428

ثبت دیدگاه

قوانین سایت :
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.