حدیث روز
پیامبر اکرم (ص) فرمود: «اى على! ... مَثَل تو و امامان از نسل تو پس از من، همچون كشتى نوح است كه هر كس بر آن سوار شد، رهايى يافت و هر كه از آن باز ماند، غرق گشت و مَثَل شما، همچون اختران است كه هر گاه يكى ناپديد شود، ديگرى پيدا مى‌گردد تا به روز رستاخيز». كمال الدين: ص ٢٤١ ح ٦٥

پنج شنبه, ۲۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ ساعت تعداد کل نوشته ها : 2985 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 1 تعداد دیدگاهها : 3×
جمع‌آوری ۵۰۰ معتاد متجاهر و دستگیری ۷۰ خرده‌ فروش مواد مخدر در آذربایجان شرقی
30 مارس 2024 - 11:32
شناسه : 17276
بازدید 23
1
طرح آرامش در شهر؛ رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر آذربایجان شرقی از جمع‌آوری ۵۰۰ معتاد متجاهر و دستگیری ۷۰ خرده‌ فروش مواد مخدر در آذربایجان شرقی خبر داد.
ارسال توسط :
پ
پ

به گزارش بناب پرس، «سرهنگ اکبر محمدجعفری» با اعلام این خبر اظهار داشت: از ۲۹ اسفندماه ۱۴۰۲ با اجرای تعداد ۱۱۳ طرح پاکسازی، تاکنون تعداد ۵۰۰ نفر معتاد متجاهر جمع‌آوری و به کمپ‌های ترک اعتیاد تحویل داده شده‌اند.

وی افزود: ۷۰ نفراز خرده‌ فروشان و ۳ نفر قاچاقچی موادمخدر توسط ماموران انتظامی در سطح استان دستگیر و تحویل مقامات قضایی شده‌اند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر آذربایجان شرقی گفت: از این افراد ۱۴ دستگاه خودرو توقیف و روانه پارکینگ شده و مقادیری آلات و ادوات مصرف و توزین موادمخدر کشف شده است.

سرهنگ محمدجعفری با بیان اینکه با توجه به ادامه اجرای طرح آرامش در شهر که به منظور جمع‌آوری معتادین متجاهر و برخورد با خرده‌فروشان انجام می‌شود، تصریح کرد: شهروندان می‌توانند اطلاعات خود در زمینه حضور و پاتوق معتادین متجاهر و فعالیت خرده‌فروشان موادمخدر را در سطح استان از طریق شماره تلفن ۲۱۸۲۶۰۱۴ و ۱۱۰ و ۱۹۷ در اختیار پلیس مبارزه با موادمخدراستان قرار دهند.

 

لینک کوتاه:     http://bonabpress.ir/?p=17276

ثبت دیدگاه

قوانین سایت :
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.