حدیث روز
پیامبر اکرم (ص) فرمود: «اى على! ... مَثَل تو و امامان از نسل تو پس از من، همچون كشتى نوح است كه هر كس بر آن سوار شد، رهايى يافت و هر كه از آن باز ماند، غرق گشت و مَثَل شما، همچون اختران است كه هر گاه يكى ناپديد شود، ديگرى پيدا مى‌گردد تا به روز رستاخيز». كمال الدين: ص ٢٤١ ح ٦٥

پنج شنبه, ۲۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ ساعت تعداد کل نوشته ها : 2985 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 1 تعداد دیدگاهها : 3×
بهره‌گیری از ظرفیت تشکل ها در حوزه تخصصی معادن و فلزات اتاق تبریز/ نواب رئیس کمیسیون معادن و فلزات اتاق بازرگانی تبریز انتخاب شدند
05 جولای 2023 - 12:27
شناسه : 14598
بازدید 150
5
در کمیسیون معادن و فلزات اتاق تبریز مطرح شد؛ امید اسمعیل ظفر رئیس کمیسیون معادن و فلزات اتاق بازرگانی تبریز، بر ضرورت استفاده از تشکل‌ها در حوزه‌های مختلف تاکید کرد.
ارسال توسط :
پ
پ

به گزارش بناب پرس به نقل از روابط عمومی اتاق بازرگانی تبریز، امید اسمعیل ظفر در این جلسه که با حضور فعالان حوزه معدن و فلزات تشکیل شد، گفت: سیاست ما بهره‌گیری از افراد تشکلی و دارای تجربه که با مشکلات این صنعت آشنایی دارند، است.

وی‌ با بیان اینکه بخش اعظمی از صنعت استان متعلق به حوزه صنعت و معدن است، افزود: مشکلات این صنعت با تعامل و‌ تفکر قابل حل است و اگر تعامل نباشد، هیچ اتفاق مثبتی بین بخش خصوصی و‌ دولت روی نمی دهد.

جمشید برزگر؛ نائب رئیس اتاق بازرگانی تبریز در این جلسه، هدف اصلی این کمیسیون را حل مشکلات بخش خصوصی توسط تشکل ها عنوان کرد.

وی با تأکید به اینکه اگر دو بخش اصلی معدن و فلزات از اقتصاد استان حذف شود، قسمت عظیمی از اقتصاد استان کوچک می شود، افزود: به همین دلیل رفع چالش های این حوزه ضروری است.

لزوم طرح مسائل و چالش‌های حوزه صنعت و معدن در شورای معادن استان و‌ احیای جایگاه واقعی این شورا، یکی از مباحث مطرح شده در این کمیسیون بود.

در این جلسه همچنین بر ضرورت ارزیابی مباحث مرتبط با این بخش، در برنامه هفتم، به خصوص مسائل مالیاتی و ضرورت تامین مالی به ویژه برای واحدهای کوچک، مطرح شد.

در ادامه این جلسه اعضای کمیسیون با تأکید بر وجود مسائل عدیده در حوزه معدن ‌و فلزات، از جمله مشکلات بین بخشی و موانع مرتبط با سازمان محیط زیست و اداره کل منابع طبیعی، خواستار افزایش تعامل بین بخش خصوصی و بخش دولتی هم در داخل استان و هم‌ با سایر استان‌ها شدند.

گفتنی است، در این نشست تخصصی سلیمان نوروزی؛ رئیس خانه معدن آذربايجان‌شرقی و کریم رحیمی؛ عضو هیئت مدیره انجمن نوردکاران فولادی ایران و انجمن فولاد آذربایجان به عنوان نواب رئیس کمیسیون  معادن و فلزات اتاق بازرگانی تبریز معرفی شدند.

 

لینک کوتاه:     http://bonabpress.ir/?p=14598

ثبت دیدگاه

قوانین سایت :
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.