حدیث روز
پیامبر اکرم (ص) فرمود: «اى على! ... مَثَل تو و امامان از نسل تو پس از من، همچون كشتى نوح است كه هر كس بر آن سوار شد، رهايى يافت و هر كه از آن باز ماند، غرق گشت و مَثَل شما، همچون اختران است كه هر گاه يكى ناپديد شود، ديگرى پيدا مى‌گردد تا به روز رستاخيز». كمال الدين: ص ٢٤١ ح ٦٥

دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ ساعت تعداد کل نوشته ها : 2958 تعداد نوشته های امروز : 1 تعداد اعضا : 1 تعداد دیدگاهها : 4×
با رشوه‌گیران برخورد سختی خواهیم داشت/ تغییر مدیران ناکارآمد قطعی است
19 مارس 2024 - 16:28
شناسه : 17165
بازدید 57
0
استاندار آذربایجان شرقی: استاندار آذربایجان شرقی در نشست با خبرنگاران از تغییر مدیران ناکارآمد استان در آینده نزدیک خبر داد.
ارسال توسط : نویسنده : محمدقلی سلطانی
پ
پ

به گزارش بناب پرس، مالک رحمتی در نشست صمیمی با اصحاب رسانه استان اظهار داشت: با هرگونه فساد اداری، درخواست و دریافت رشوه در ادارات برخورد پشیمان کننده‌ای خواهیم داشت.

وی افزود: دریافت رشوه در دستگاه‌های دولتی و اجزایی آذربایجان شرقی در شأن استان و مردم و خادمان آنان نیست و اگر گزارش مستندی در رابطه با درخواست و دریافت رشوه در دستگاه‌های مختلف استان دریافت کنیم، قطعاً برخوردی درس آموز و بازدارنده خواهیم داشت.

استاندار آذربایجان شرقی با بیان اینکه جابجایی مدیران امری طبیعی است و مدیرانی که در شأن آذربایجان شرقی عمل کنند، هم‌چنان در خدمت‌شان خواهیم بود، تصریح کرد: اما مدیرانی که نتوانند در شأن مردم آذربایجان خدمت کرده و راهبردهای توسعه استان را پیش ببرند، حتماً در آینده‌ای نزدیک تغییر خواهند یافت تا روند توسعه استان سرعت پیدا کند.

دعوت مدیر مسئول پایگاه خبری بناب پرس از استاندار برای بازدید از طرح‌های ملی شهرستان بناب

محمدقلی سلطانی، مدیر مسئول پایگاه خبری بناب پرس در نشست صمیمی با مالک رحمتی استاندار آذربایجان‌شرقی از وی برای بازدید از طرح‌های ملی و دولتی در دست اجرای شهرستان بناب دعوت کرد.

سلطانی گفت: با توجه به اجرای طرح‌های ملی مختلف در شهرستان بناب از جمله ورزشگاه ۱۵ هزار نفری، جاده بناب نقده، کنارگذر شرقی، بیمارستان ۲۰۰ تختخوابی مردم شریف شهرستان بناب مشتاقانه منتظر حضور استاندار محترم در این شهرستان هستند.

رحمتی نیز با بیان اینکه یکبار گذری با مسئولین شهرستان بناب دیدار کرده‌ام، اما بزودی در شهرستان بناب حضور می‌یابم.

 

لینک کوتاه:     http://bonabpress.ir/?p=17165

ثبت دیدگاه

قوانین سایت :
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.