حدیث روز
پیامبر اکرم (ص) فرمود: «اى على! ... مَثَل تو و امامان از نسل تو پس از من، همچون كشتى نوح است كه هر كس بر آن سوار شد، رهايى يافت و هر كه از آن باز ماند، غرق گشت و مَثَل شما، همچون اختران است كه هر گاه يكى ناپديد شود، ديگرى پيدا مى‌گردد تا به روز رستاخيز». كمال الدين: ص ٢٤١ ح ٦٥

پنج شنبه, ۲۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ ساعت تعداد کل نوشته ها : 2985 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 1 تعداد دیدگاهها : 3×
بازدید نماینده مردم بناب از کارگاه تولید گالوانیزه مصارف کناف در روستای قره چپق
25 سپتامبر 2022 - 16:18
شناسه : 12611
بازدید 58
2

حجت الاسلام محمد باقری بنابی صبح امروز به همراه دهیار این روستا از کارگاه تولید گالوانیزه مصارف کناف در روستای قره چپق بازدید کرد. لازم به توضیح است؛ این کارگاه در زمینی به مساحت ۲۰۰ متر مربع و اعتباری بالغ بر ۱۵ میلیارد ریال برای ۳۰ نفر به صورت مستقیم و غیر مستقیم اشتغال ایجاد […]

ارسال توسط :
پ
پ

حجت الاسلام محمد باقری بنابی صبح امروز به همراه دهیار این روستا از کارگاه تولید گالوانیزه مصارف کناف در روستای قره چپق بازدید کرد.

لازم به توضیح است؛ این کارگاه در زمینی به مساحت ۲۰۰ متر مربع و اعتباری بالغ بر ۱۵ میلیارد ریال برای ۳۰ نفر به صورت مستقیم و غیر مستقیم اشتغال ایجاد کرده است.

همچنین در این کارگاه گالوانیزه در سه مدل U36/F47/L25 تولید و ظرفیت تولید روزانه در این کارگاه ۱۰ هزار متر میباشد.

حجت الاسلام باقری بنابی در حاشیه بازدید از این کارگاه، اظهار داشت: وجود این کارگاه در روستای قره چپق برای اهالی این روستا در آینده نزدیک از لحاظ اشتغالزایی اهمیت بسیاری خواهد داشت.

نماینده مردم بناب در ادامه خواستار ثبت شرکت برای این مجموعه گردید و افزود: با توجه به توسعه مشاغل روستایی و لزوم حمایت از تولید، بهتر است در اسرع وقت شرکت این مجموعه ثبت گردد تا با کمک و مساعدت مسئولین ظرفیت تولید و اشتغال این مجموعه افزایش یابد.

ثبت دیدگاه

قوانین سایت :
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.