حدیث روز
پیامبر اکرم (ص) فرمود: «اى على! ... مَثَل تو و امامان از نسل تو پس از من، همچون كشتى نوح است كه هر كس بر آن سوار شد، رهايى يافت و هر كه از آن باز ماند، غرق گشت و مَثَل شما، همچون اختران است كه هر گاه يكى ناپديد شود، ديگرى پيدا مى‌گردد تا به روز رستاخيز». كمال الدين: ص ٢٤١ ح ٦٥

سه شنبه, ۱۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ ساعت تعداد کل نوشته ها : 2959 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 1 تعداد دیدگاهها : 4×
انقلاب؛ عدالت محوری، فساد ستیزی/ مبارزه با فساد و عدالت باید به‌صورت عینی دیده شود
07 فوریه 2022 - 23:36
شناسه : 10385
بازدید 95
6

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با بیان اینکه شعار اصلی انقلاب ما عدالت و مبارزه با فساد است، تصریح کرد: از این رو باید سعی شود که به‌صورت عینی مبارزه با فساد و ایجاد عدالت دیده شود. محمد باقری بنابی عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به نامگذاری ششمین روز […]

ارسال توسط :
پ
پ

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با بیان اینکه شعار اصلی انقلاب ما عدالت و مبارزه با فساد است، تصریح کرد: از این رو باید سعی شود که به‌صورت عینی مبارزه با فساد و ایجاد عدالت دیده شود.

محمد باقری بنابی عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به نامگذاری ششمین روز از دهه فجر سال جاری با عنوان «انقلاب اسلامی؛ عدالت محوری، فساد ستیزی» اظهار داشت: از همان ابتدای انقلاب اسلامی ما شاهد بودیم که عدالت و عدالت محوری جزو دغدغه‌های امام خمینی رحمة الله علیه و حتی مقام معظم رهبری بوده است.
وی ادامه داد: حتی شاهد هستیم که امامین انقلاب در زندگی شخصی خود عدالت را رعایت کردند و حتی فساد جزء خطوط قرمز آنها بوده است.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: متاسفانه در بحث عدالت و مبارزه با فساد در سطح پایین ضعیف عمل شده و این موضوع بسیار کمرنگ است و آنگونه که باید در دستور کار قرار بگیرد نبوده است.

باقری با بیان اینکه شعار اصلی انقلاب ما عدالت و مبارزه با فساد بوده است، تصریح کرد: از این رو باید سعی شود که در این دو مولفه اصلی نمره قابل قبولی از مردم بگیریم و باید اقدامات به نحوی باشد که به صورت عینی مبارزه با فساد و ایجاد عدالت دیده شود.

وی با تاکید بر اینکه وجود فساد قبل از انقلاب با بعد از انقلاب قابل مقایسه نیست بیان داشت: قبل از انقلاب شاهان ایران خود و خانواده و همچنین افراد نزدیک به آن ها غرق در فساد بودند که این امر منجر به انقلاب در ایران شد.

این نماینده مردم در مجلس با بیان اینکه انقلاب مردم ایران به رهبری امام خمینی به علت فساد رژیم شاهنشاهی بود، بیان داشت: هم اکنون هم فساد وجود دارد اما این فساد همانند رژیم گذشته سیستماتیک نیست.

ثبت دیدگاه

قوانین سایت :
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.