حدیث روز
پیامبر اکرم (ص) فرمود: «اى على! ... مَثَل تو و امامان از نسل تو پس از من، همچون كشتى نوح است كه هر كس بر آن سوار شد، رهايى يافت و هر كه از آن باز ماند، غرق گشت و مَثَل شما، همچون اختران است كه هر گاه يكى ناپديد شود، ديگرى پيدا مى‌گردد تا به روز رستاخيز». كمال الدين: ص ٢٤١ ح ٦٥

پنج شنبه, ۲۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ ساعت تعداد کل نوشته ها : 2985 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 1 تعداد دیدگاهها : 3×
اعلان عمومی شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان شرقی به سرمایه‌گذاران
05 سپتامبر 2022 - 10:43
شناسه : 12492
بازدید 80
2

شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان شرقی اقدام به اعلان عمومی برای سرمایه‌گذاری در احداث “مولد های مقیاس کوچک” (تا سقف ظرفیت ۷ مگاوات) در نقاط اولویت دار حوزه فعالیت این شرکت در سطح استان نموده است. به گزارش بناب پرس، اکبر فرج نیا در گفتگویی، ضمن اعلام این خبر اظهار داشت: این اقدام که با […]

ارسال توسط :
پ
پ

شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان شرقی اقدام به اعلان عمومی برای سرمایه‌گذاری در احداث “مولد های مقیاس کوچک” (تا سقف ظرفیت ۷ مگاوات) در نقاط اولویت دار حوزه فعالیت این شرکت در سطح استان نموده است.

به گزارش بناب پرس، اکبر فرج نیا در گفتگویی، ضمن اعلام این خبر اظهار داشت: این اقدام که با هماهنگی و همکاری شرکت برق منطقه ای آذربایجان و شرکتهای توزیع نیروی برق منطقه و همزمان با شرکت های برق سراسر کشور صورت می‌گیرد، بر اساس مصوبه وزارت نیرو و “دستورالعمل تعیین نرخ خرید تضمینی برق”، موضوع بند “ت” ماده ۴۸ قانون برنامه پنج ساله ششم توسعه، اعلان عمومی شده است.

وی افزود: بر اساس مطالعات کارشناسان این شرکت، نقاط دارای اولویت جهت احداث و اتصال مولدهای مقیاس کوچک حرارتی در حوزه عمل این شرکت به شرکت مادر تخصصی توانیر ارسال شده و شرکت توانیر نیز در تاریخ های اول، ۱۸ و ۲۶ مردادماه سال جاری تعدادی از نقاط درخواستی مذکور را تایید و به صورت کتبی جهت احداث مولدهای مقیاس کوچک اعلام نموده است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان شرقی در ادامه گفتگوی خود تصریح کرد: عموم سرمایه‌گذاران واجد شرایط، می‌توانند در صورت درخواست به سرمایه‌گذاری در امر احداث مولد های مقیاس کوچک و اتصال آنها به فیدرهای خروجی پستهای فوق توزیع مشخص شده، ضمن تکمیل اطلاعات خود در سایت الکترونیکی Iranchp.mov.gov.ir، مراتب درخواست کتبی خود را به همراه ارسال مدارک و مستندات مورد نیاز، (که بصورت مشروح در متن اصلی اطلاعیه مشخص شده) حداکثر تا ساعت ۱۴ روز چهارشنبه مورخ ۳۰/ ۶/ ۱۴۰۱ در پاکت سربسته به دبیرخانه این شرکت ارسال نمایند.

وی با اشاره به این که انتخاب سرمایه گذار واجد شرایط و صدور موافقت نامه احداث و معرفی نامه ها، بر اساس فرایند ارزیابی وزارت نیرو صورت می پذیرد، گفت: پس از اخذ مستندات از سرمایه گذاران محترم، کمیته جلب مشارکت و ارزیابی صنعت برق استان طی ۳۰ روز نسبت به بررسی مستندات و انتخاب سرمایه‌گذاران منتخب اقدام خواهند نمود.

فرج نیا در ادامه، با اشاره به اینکه بعد از احداث مولدهای (نیروگاههای) مقیاس کوچک توسط سرمایه‌گذار در ساختگاه های مشخص شده و اتصال آن به شبکه، “قرارداد خرید تضمینی برق” از مولدهای مذکور منعقد و بر مبنای نرخ اعلامی وزارت نیرو که معمولاً بالغ بر ۱۰ برابر نرخ دولتی می باشد، خریداری خواهد شد.

ثبت دیدگاه

قوانین سایت :
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.