حدیث روز
پیامبر اکرم (ص) فرمود: «اى على! ... مَثَل تو و امامان از نسل تو پس از من، همچون كشتى نوح است كه هر كس بر آن سوار شد، رهايى يافت و هر كه از آن باز ماند، غرق گشت و مَثَل شما، همچون اختران است كه هر گاه يكى ناپديد شود، ديگرى پيدا مى‌گردد تا به روز رستاخيز». كمال الدين: ص ٢٤١ ح ٦٥

شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ ساعت تعداد کل نوشته ها : 2951 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 1 تعداد دیدگاهها : 4×
اظهار گلایه ساکنین کوی شهرداری و ایثارگران بناب از ضعیف بودن آنتن‌دهی تلفن همراه و پایین بودن سرعت اینترنت/ جوابیه اداره مخابرات بناب
12 مارس 2024 - 14:59
شناسه : 17106
بازدید 36
2
ساکنین کوی شهرداری و ایثارگران بناب از ضعیف بودن آنتن‌دهی تلفن همراه و پایین بودن سرعت اینترنت اظهار گلایه می کنند.
ارسال توسط :
پ
پ

صدای شهروند به پایگاه خبری بناب پرس؛ سلام، بنده از کوی شهرداری بناب پیام میفرستم. باور بفرمایید آنتن دهی تلفن همراه اپراتورهای همراه اول و ایرانسل و اینترنت در این شهرک به قدری ضعیفه که باید به پشت بام ساختمان برویم تا ارتباط برقرار گردد.

علی‌رغم انتقال این مشکل به مخابرات شهرستان، هیچ نتیجه ای حاصل نشده و اعلام می‌دارند که جا برای نصب دکل نیست! خواهشا این مشکل ما را به گوش مسئولین برسانید و در صورت عدم حل این مشکل از مرکز استان پیگیری خواهیم کرد.

جوابیه رئیس اداره مخابرات شهرستان بناب در خصوص گلایه شهروندان کوی شهرداری و ایثارگران از ضعیف بودن آنتن دهی تلفن همراه و اینترنت

بسمه‌تعالی

با سلام و عرض ادب و احترام و تبریک حلول ماه مبارک رمضان، خدمت اهالی محترم کوی شهرداری و کوی لاله

چنانچه مستحضرید؛ امروزه ارتباطات یکی از ارکان اصلی جوامع بشری بوده و با زندگی روزمره افراد عجین شده است. لذا جهت بهینه سازی و برخورداری هرچه بیشتر اهالی محترم کوی شهرداری و کوی لاله از امکانات ارتباطات همراه، این اداره به پشتوانه پیگیری های مکرر و شبانه روزی جناب آقای حاج شیخ رضا باقری بنابی، نماینده محترم شهرستان بناب، موفق به اخذ مجوز دو سایت BTS از شرکت همراه اول جهت نصب در کوی شهرداری و کوی لاله شد.

لذا پیرو قرارداد، این اداره اقدام به تملک استیجاری ملک دو مورد در کوی شهرداری و یک مورد در کوی لاله در محدوده مبالغی از طرف شرکت هراه اول نموده و جهت اقدامات اولیه نصب هر سایت، به طور میانگین ۵۰۰ میلیون ریال هزینه گردید. ولی متاسفانه در هر مورد به دلیل وجود معارض و تهدید صاحبان ملک، مالکان با حضور در مخابرات استان اقدام به فسخ قرارداد نمودند.

امید است در سایه لطف و عنایت الهی و توجهات حضرت ولیعصر (عج) و همچنین با همکاری اهالی و ریش سفیدان محترم کوی شهرداری و کوی ایثارگران، این اداره نسبت به تملک استیجاری ملک سایت BTS اقدام و مشکالت ارتباطی اهالی محترم مرتفع گردد.

جهت مزید استحضار، در صورت صلاحدید بزرگان و ریش سفیدان محل، این اداره امادگی خود را جهت حضور در جمع شریف اهالی محترم، به منظور بازدید میدانی و تنویر افکار عمومی را اعلام می دارد.

محمود شیرپور – رئیس اداره مخابرات بناب

 

لینک کوتاه:     http://bonabpress.ir/?p=17106

ثبت دیدگاه

قوانین سایت :
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.