حدیث روز
پیامبر اکرم (ص) فرمود: «اى على! ... مَثَل تو و امامان از نسل تو پس از من، همچون كشتى نوح است كه هر كس بر آن سوار شد، رهايى يافت و هر كه از آن باز ماند، غرق گشت و مَثَل شما، همچون اختران است كه هر گاه يكى ناپديد شود، ديگرى پيدا مى‌گردد تا به روز رستاخيز». كمال الدين: ص ٢٤١ ح ٦٥

پنج شنبه, ۲۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ ساعت تعداد کل نوشته ها : 2985 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 1 تعداد دیدگاهها : 3×
اجرای فاز دوم توسعه و افزایش ظرفیت تولید در دستور کار قرار گرفت
19 سپتامبر 2023 - 9:37
شناسه : 15124
بازدید 139
5
مدیرعامل مجتمع فولاد آذر حدید بناب خبر داد؛ مهیار خداپرستی گفت: بر اساس برنامه‌های ارائه شده و تصمیمات مقرر در هیئت مدیره و تاکید سهامداران جهت توسعه واحد ذوب و اجرای فاز دوم تولید و افزایش ۲۰۰ هزار تنی ظرفیت تولید و همگام با آن پروژه‌های زیست محیطی شامل تکمیل و راه‌اندازی تصفیه خانه فاضلاب و طراحی سیستم غبارگیر (دداستینگ) عملیاتی خواهد شد.
ارسال توسط :
پ
پ

به گزارش بناب پرس، مدیرعامل مجتمع فولاد آذر حدید بناب اظهار کرد: بر اساس برنامه های ارایه شده و تصمیمات اخذ شده در هیئت مدیره و تأکید سهامداران جهت توسعه واحد ذوب، اجرای فاز دوم تولید و افزایش ۲۰۰ هزار تنی ظرفیت تولید در دستور کار قرار گرفته است.

وی افزود: با توجه به برنامه ها و هدف گذاری های مجموعه و توافقات حاصل شده جهت توسعه و افزایش ظرفیت تولید، بررسی های لازم و مذاکرات اولیه انجام گرفته و با توجه به ظرفیت های موجود در کشور، توسعۀ واحد ذوب این مجتمع و تأمین و ساخت تجهیزات مورد نیاز از جمله کوره های القایی در جهت حمایت از تولید ملی، حمایت از متخصصان داخلی با بهره گیری از خدمات طراحان، سازندگان و استفاده از تجربه، دانش و ظرفیت شرکت های دانش بنیان کشور کمتر از یک ماه آینده اجرایی خواهد شد.

خداپرستی تصریح کرد: با توجه به بومی سازی اغلب تجهیزات و ماشین آلات صنعتی توسط متخصصان داخلی به ویژه تجهیزات مورد نیاز در صنایع فولادی با طراحی و ساخت قطعاتی که توانایی ساخت آن در کشور وجود دارد، به ویژه در شرایط تحریمی که اکنون در آن به سر می بریم این مجموعه نیز با بهره گیری و اخذ خدمات از طراحان و سازندگان توانمند کشور ضمن جلوگیری از خروج ارز از کشور، این اقدام قطعاً سهم کوچکی در مهار تورم و رشد تولید خواهد داشت.

خداپرستی  اعلام کرد: یکی از مهم ترین موضوعات و رسالت این مجتمع حفظ محیط زیست و ارتقای مسایل زیست محیطی بوده است که این مهم وظیفه ای حیاتی و سنگین خواهد بود،  به گونه ای که همگام با برنامه های توسعه ای شرکت، پروژه های زیست محیطی شامل تکمیل و راه اندازی تصفیه خانه فاضلاب و طراحی سیستم غبار گیر (دداستینگ) با متد روز دنیا، توسط متخصصان داخلی در دستور قرار گرفته که نتایج قابل قبولی را در آینده ای نزدیک در بر خواهد داشت.

 

لینک کوتاه:     http://bonabpress.ir/?p=15124

ثبت دیدگاه

قوانین سایت :
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.